Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. pozyskiwania i obsługi zamówień
Praca Tymczasowa
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 001/REJ/CAS
- Zarządzanie kontaktami handlowymi (bazą klientów) i obsługa zamówień przychodzących
- Uzupełnianie bazy kontaktów poprzez research potencjalnych klientów na rynku (sklepy, hurtownie i punkty handlowo-usługowe)
- Mapowanie nowych szans biznesowych, przeprowadzanie rozmów telefonicznych w celu pozyskania zamówień
- Tworzenie ofert handlowych dla klientów
- Opieka posprzedażowa klientów i nadzór nad obiegiem dokumentów w biurze
- Mile widziane doświadczenie zawodowe (w dziale handlowym, pracy biurowej, obsłudze klienta)
- Wysoka komunikatywność i umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych
- Mile widziane doświadczenie sprzedażowe
- Duża skrupulatność i dobra organizacja pracy
- Stałe miesięczne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia kandydata
- Umowę o pracę tymczasową z perspektywą stałego zatrudnienia po 6 miesiącach
- Możliwość uzyskania dodatkowych premii oraz zwiększenia wynagrodzenia podstawowego po kilku miesiącach
- Stałe godziny pracy 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku
- Szeroki pakiet benefitów (zniżek) oraz dostęp do platformy szkoleniowej
- Możliwość skorzystania z karty medycznej i karty sportowej (ok. 70 zł/mc)
- Miłą atmosferę w pracy