- Obsługa zgłoszeń telefonicznych od techników i monterów urządzeń fotowoltaicznych
- Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
- Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych
- Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu
- Wprowadzanie danych do systemu
- Dbanie o wysoką jakość obsługi
- Zainteresowanie nowoczesnymi technologiami, szczególnie związanymi z elektrotechniką (mile widziana wiedza na temat urządzeń fotowoltaicznych),
- Zorientowanie na rozwiązywanie problemów,
- Znajomość języka szwedzkiego w stopniu biegłym (C1) i polskiego w stopniu komunikatywnym
- Dyspozycyjności do pracy w biurze w Lublinie (dzielnica Czechów)
- Stabilne zatrudnienie - umowę o pracę na pełny etat już od pierwszego dnia współpracy
- Dogodny system pracy – pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00-17:00
- Bogaty pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
- Szkolenie w pełni przygotowujące do pracy
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.