- Pierwszy kontakt w kwestiach związanych z podróżami premium.
- Doradzanie klientom w zakresie lotów, produktów, usług online, metod płatności, programów lojalnościowych itp.
- Pomoc w zakupie biletów lotniczych i obsługa różnych metod płatności.
- Wsparcie klientów w trudnościach podróżnych.
- Opieka nad pasażerami poprzez rozmowy telefoniczne/chat.
- Budowanie zaufania i relacji z klientami.
- Biegłość w języku duńskim (poziom C1) i angielskim (poziom B2).
- Skłonność do pomagania i współpracy.
- Entuzjazm, cierpliwość, otwartość.
- Umiejętność aktywnego słuchania i jasnej komunikacji.
- Dokładność i precyzja.
- Zdolności organizacyjne.
- Praca w naszym biurze w Warszawie.
- Zatrudnienie w renomowanej, skandynawskiej linii lotniczej SAS o pięciogwiazdkowym standardzie.
- Równe szanse dla wszystkich, niezależne od wieku, płci, itp.
- Płatne, dwumiesięczne szkolenie 'ucząc się przez praktykę' wspierane przez trenera.
- Międzynarodowe środowisko pracy.
- Inwestycje w rozwój poprzez coaching i mentoring.
- Praca w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy.
- Godziny pracy: od poniedziałku do piątku między 7:00 a 19:00, sobota i niedziela między 9:00 a 18:00.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.