Budimex S.A. jest liderem wśród pracodawców branży budowlanej - organizacją z wieloletnim doświadczeniem i stabilną pozycją na rynku.
Mając status generelnego wykonawcy realizujemy inwestycje w sektorach budownictwa: kubaturowego, przemysłowego, energetycznego i infrastrukturalnego.
Zatrudniamy
w Polsce ponad 7 000 osób
współpracujemy z 12 000 kontrahentów
realizując ponad 300 kontraktów w ciągu roku
w Polsce ponad 7 000 osób
współpracujemy z 12 000 kontrahentów
realizując ponad 300 kontraktów w ciągu roku
W związku z intensywnym rozwojem firmy, do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. Podatkowych
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Do Twoich zadań należeć będzie:
- wsparcie osób dokonujących klasyfikacji i księgowania wydatków oraz innych zdarzeń gospodarczych pod kontem ich implikacji podatkowych (VAT, CIT);
- wsparcie Koordynatora ds. rozliczeń podatkowych w zakresie: bieżącej współpracy z pionem ekonomicznym produkcji, sporządzania deklaracji podatkowych CIT / VAT/ PCC, przygotowywaniu informacji w ramach tzw kontroli krzyżowych i innych czynności sprawdzających;
- bieżąca analiza rozliczeń w zakresie podatku dochodowego w Budimex SA i spółkach zależnych;
- przygotowywanie zestawień dla Grupy Kapitałowej na bazie rozliczeń CIT poszczególnych jednostek, uzgadnianie danych z działem księgowości i kontrolingu, przygotowywanie raportów dla akcjonariusza
- współpraca przy sporządzaniu i aktualizacji dokumentacji cen transferowych.
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenie wyższe, uprawnienia Doradcy Podatkowego (lub osoba przygotowująca się do zdobycia tych uprawnień);
- minimum 3 lat doświadczenia w pracy w firmie doradztwa podatkowego lub na stanowisku związanym z rozliczaniem podatku VAT i CIT - dodatkowym atutem będzie doświadczenie w tym zakresie zdobyte w branży związanej z budownictwem;
- znajomość przepisów podatkowych oraz umiejętność stosowania ich stanach faktycznych dotyczących działalności budowlanej;
- podstawowa wiedza z zakresu rachunkowości;
- minimum dobra znajomość języka angielskiego (konieczny do kontaktów z akcjonariuszem);
- dobra znajomość programów MS Excel, MS PowerPoint, MS Word;
- chęć nieustannego rozwoju, gotowość do podejmowania wyzwań, umiejętność wychodzenia z inicjatywą i konsekwentnej realizacji danego pomysłu
- myślenie analityczne oraz umiejętność efektywnego zarządzania czasem.
Co możemy Ci zaoferować?
- system premiowy
- dzień wolny w urodziny
- ubezpieczenie na życie
- prywatna opieka medyczna
- sekcje sportowe
- kursy językowe
- szkolenia dla pracowników
- wolontariat pracowniczy
- wymiany międzynarodowe
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą przycisku Aplikuj.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranym kandydatami.
Znajdziesz nas na:
Nasze wyróżnienia
ZOBACZ NASZ PROFIL