Grupa ELOKON jest pracodawcą, który oferuje zarówno młodszym,
jak i doświadczonym osobom możliwość jak najlepszego wykorzystania
swoich umiejętności i kwalifikacji.
W samym sercu Przemysłu 4.0, ELOKON opracowuje rozwiązania bezpieczeństwa dla przemysłu i jest po to, aby pomóc Ci w osiągnięciu Twojego potencjału: czy chcesz rozpocząć karierę zawodową, połączyć praktyczne szkolenie zawodowe z nauką, czy rozwijać się zawodowo. Elastyczne warunki pracy i przyjazne dla rodziny inicjatywy uzupełniają pakiet dla pracowników ELOKON.
jak i doświadczonym osobom możliwość jak najlepszego wykorzystania
swoich umiejętności i kwalifikacji.
W samym sercu Przemysłu 4.0, ELOKON opracowuje rozwiązania bezpieczeństwa dla przemysłu i jest po to, aby pomóc Ci w osiągnięciu Twojego potencjału: czy chcesz rozpocząć karierę zawodową, połączyć praktyczne szkolenie zawodowe z nauką, czy rozwijać się zawodowo. Elastyczne warunki pracy i przyjazne dla rodziny inicjatywy uzupełniają pakiet dla pracowników ELOKON.
Firma ELOKON Polska specjalizuje się w nowoczesnych technikach bezpieczeństwa maszyn i procesów przemysłowych oraz zaawansowanych technologicznie produktach dla przemysłu, działając na terenie Polski od 1992 roku. Razem z firmą ELOKON Logistics, która opracowuje, sprzedaje i instaluje produkty dla sektora intralogistyki, jest członkiem międzynarodowej grupy ELOKON. Wzajemne powiązanie firm w grupie pozwala na łączenie pozytywnego doświadczenia podczas realizacji projektów nie tylko w Europie, ale również i w innych rejonach świata.
Obecnie firma ELOKON Polska poszukuje osoby na stanowisko:
Specjalista ds. PMO
Miejsce pracy: Warszawa
Będziesz odpowiedzialny/a za:
- kontrolę przebiegu projektów w aspekcie czasowym, finansowym i zgodności z zamówieniem
- administracyjne wsparcie projektów realizowanych przez Dział Audytów (nadzór nad kartami projektów, weryfikacja zamówień, aktualizacja bazy danych projektów, weryfikacja kompletności dokumentacji powykonawczej)
- bieżące planowanie zasobów ludzkich
- współtworzenie metod i standardów operacyjnych w oparciu o efektywność
- aktywny udział w zadaniach optymalizujących procesy
- wspieranie i rozwijanie komunikacji wewnętrznej
Czego oczekujemy?
- wykształcenie wyższe – administracja, finanse, zarządzanie
- doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze koordynowania projektów, wsparcia administracyjno-organizacyjnego, planowania
- bardzo dobrej znajomość MS Office (w szczególności Word, Excel i PowerPoint)
- skrupulatność i dokładność w działaniu
- umiejętność analitycznego i pragmatycznego myślenia
- konstruktywne i aktywne podejście do wyzwań
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne umożliwiające współtworzenie standardów
- pro aktywność w działaniu, zaangażowanie
Co damy w zamian?
- ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się firmie
- stabilne warunki zatrudnienia oraz możliwość rozwoju zawodowego
- wynagrodzenie odpowiadające zaangażowaniu w wykonywaniu obowiązków służbowych
- bardzo dobrą atmosferę pracy
- elastyczny system pracy (możliwość wykonywania części pracy z domu)
- MultiSport + pakiet medyczny