HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji – od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły dedykowane do obsługi poszczególnych branż i sektorów rynkowych oraz oddziały regionalne.
Zespół HRK FINANCE specjalizuje się w rekrutacji wysokiej klasy ekonomistów na potrzeby organizacji międzynarodowych oraz wiodących spółek z kapitałem polskim. Dla naszych klientów pozyskujemy ekspertów i menedżerów oraz pracowników średniego szczebla w działach finansów. Posiadamy unikalne doświadczenia w budowaniu całych struktur centrów finansowych.
Dla naszego klienta, firmy z branży retail, z związku z rozwojem firmy poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. Płynności Finansowej
województwo: wielkopolskie
Zadania:
•Optymalizacja polityki kosztowej spółki: zarządzanie strukturą należności i zobowiązań, sporządzanie planów płatności, monitorowanie terminów płatności
•Budowanie relacji w bankami i firmami ubezpieczeniowymi i leasingowymi: pozyskiwanie i obsługa produktów finansujących działalność bieżącą i inwestycyjną, lokowanie nadwyżek finansowych, prowadzenie dokumentacji kredytowej i leasingowej, nadzór nad spełnianiem przez spółki zobowiązań wynikających z umów finansowych, analizowanie oraz opiniowanie produktów bankowych
•Optymalizacja przepływów gotówkowych: monitoring i kontrola kosztów w wybranych obszarach działania oraz ich optymalizacja oraz aktywne poszukiwanie i proponowanie rozwiązań zmierzających w kierunku poprawy płynności
•Analiza ryzyka korporacji z kontrahentami zewnętrznymi oraz negocjowanie z kontrahentami w zakresie płatności
•Bliska współpraca z kadra menadżerską w celu optymalizacji polityki zarządzania ryzykiem
•Przygotowywanie okresowych i ad hoc raportów i prezentacji zarządczych dla Zarządu, kierownictwa, inwestorów, banków, leasingów itp., ich analiza i przedstawianie wniosków
Wymagania:
•Min 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku adekwatnym stanowisku
•Znajomość źródeł finansowania
•Doświadczenie w kontaktach z bankami i firmami leasingowymi
•Znajomość Visual Basic oraz doświadczenie w pracy z bazami danych SQL będzie dodatkowym atutem
•Wykształcenie wyższe kierunkowe (matematyka, finanse, ekonomia)
Oferta:
• Możliwość rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• Stabilne zatrudnienie
Do CV prosimy załączyć klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy HRK S.A z siedzibą w Warszawie przy Pl. Bankowym 2 w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.