HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji – od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły dedykowane do obsługi poszczególnych branż i sektorów rynkowych oraz oddziały regionalne.
Zespół HRK FINANCE specjalizuje się w rekrutacji wysokiej klasy ekonomistów na potrzeby organizacji międzynarodowych oraz wiodących spółek z kapitałem polskim. Dla naszych klientów pozyskujemy ekspertów i menedżerów oraz pracowników średniego szczebla w działach finansów. Posiadamy unikalne doświadczenia w budowaniu całych struktur centrów finansowych.
Specjalista ds. Finansowych/ Płynności Finansowej
lokalizacja: Poznań
Zadania:
- Optymalizacja polityki kosztowej spółki: zarządzanie strukturą należności i zobowiązań, sporządzanie planów płatności, monitorowanie terminów płatności
- Budowanie relacji w bankami, firmami ubezpieczeniowymi i leasingowymi: pozyskiwanie i obsługa produktów finansujących działalność bieżącą i inwestycyjną, lokowanie nadwyżek finansowych, prowadzenie dokumentacji kredytowej i leasingowej, nadzór nad spełnianiem przez spółki zobowiązań wynikających z umów finansowych, analizowanie oraz opiniowanie produktów bankowych
- Optymalizacja przepływów gotówkowych: monitoring i kontrola kosztów w wybranych obszarach działania oraz ich optymalizacja oraz aktywne poszukiwanie i proponowanie rozwiązań zmierzających w kierunku poprawy płynności
- Analiza ryzyka korporacji z kontrahentami zewnętrznymi oraz negocjowanie z kontrahentami w zakresie płatności
- Bliska współpraca z kadra menadżerską w celu optymalizacji polityki zarządzania ryzykiem
- Przygotowywanie okresowych i ad hoc raportów i prezentacji zarządczych dla Zarządu, kierownictwa, inwestorów, banków, leasingów itp., ich analiza i przedstawianie wniosków
- Zarządzanie i rozwój zespołu tresury
Wymagania:
- Min 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku adekwatnym stanowisku
- Znajomość źródeł finansowania
- Doświadczenie w kontaktach z bankami i firmami leasingowymi
- Znajomość Visual Basic oraz doświadczenie w pracy z bazami danych SQL będzie dodatkowym atutem
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (matematyka, finanse, ekonomia)
- Zorientowanie na cel
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, odpowiedzialność
- Umiejętność logicznego wyciągania wniosków oraz formułowania interpretacji
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Stabilne zatrudnienie
- Elastyczny czas pracy
Prosimy także o zamieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy HRK S.A z siedzibą w Warszawie przy Pl. Bankowym 2 w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poz. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.