- Obsługa procesu raportów masscollect z banków.
- Weryfikacja zgodności wczytania płatności abonenckich w systemie bilingowym z saldami rachunków bankowych. (w przypadku niezgodności weryfikacja z bankiem). Zaksięgowanie wpłat niezidentyfikowanych przez biling na prawidłowe konta abonenckie.
- Obsługa procesu rozliczenia i uzgodnienia płatności z kanałów zdalnych.
- Uzgodnienie e-płatności (płatności przez Play24) jednorazowych i cyklicznych (automatycznych) w systemie bilingowym z przekazanymi transakcjami od procesora transakcji (BlueMedia) i saldami rachunku bankowego. Weryfikacja niezgodności z operatorem i IT.
- Obsługa procesu Direct Debit
- Weryfikacja, wprowadzenie i autoryzacja obciążeń DD do banku obsługującego proces Weryfikacja dokumentów zgód i odwołań zgód na obciążenie rachunku w drodze Polecenia Zapłaty.
- Obsługa procesu zwrotów abonenckich.
- Przygotowanie raportu zwrotów wpłat z systemu bilingowego i jego weryfikacja.
- Generowanie zestawień faktur i płatności wraz z saldami abonenckimi w przypadku zapytań od departamentu prawnego, podatkowego czy obsługi Klienta (UKE, UOKIK).
- Posiadasz doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
- Bardzo dobrze znasz pakiet MS Office, w szczególności program Excel,
- Znasz stosowanie różnych metod płatności i typów transakcji
- Potrafisz obsługiwać rozliczenia transakcji klientów w systemach i na rachunkach bankowych
- Umiesz zarządzać procesem i realizować zwroty wpłat, kaucji, przeksięgowań
- Potrafisz działać samodzielnie i pracować pod presją czasu,
- Masz wysoko rozwinięte zdolności analityczne,
- Cechuje Cię sumienność, dokładność i zaangażowanie w powierzone zadania
- Umowa o pracę
- Realny wpływ na wysokość Twojego wynagrodzenia (premia miesięczna)
- Zaplanowana ścieżka kariery i jasno określone zasady awansu
- Bogaty pakiet szkoleń, m.in. wprowadzające, ofertowe, technologiczne
- Konkursy sprzedażowe
- Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja) oraz zniżki pracownicze
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej
- Dodatkowy benefit świąteczny
- Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.