Jesteśmy międzynarodową agencją doradztwa personalnego, która od 20 lat wspiera swoich klientów w najtrudniejszych procesach rekrutacyjnych w regionie CEE (Armenia, Bułgaria, Czechy, Holandia, Polska, Rumunia, Słowacja, Ukraina). Specjalizujemy się w realizacji projektów rekrutacyjnych na stanowiska średniego i wyższego szczebla, a naszą misją jest pomaganie, zarówno klientom jak i kandydatom. Nasz utalentowany i doświadczony zespół liczy około 200 pracowników.
Firma posiada licencję na dostarczanie usług rekrutacyjnych, wpis do agencji zatrudnienia nr 5311.
Twoim przyszłym pracodawcą może być prężnie rozwijająca się Grupa Kapitałowa (spółka matka w Polsce) zajmująca się produkcją mebli biurowych. To co wyróżnia firmę to dbałość o atmosferę i warunki oraz ciekawe środowisko pracy. W związku z rozwojem, poszukujemy do działu finansowego ambitnej i utalentowanej osoby na stanowisko:
PR/000453
Lokalizacja: Krosno
-
Pracę w bardzo dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie będącej liderem w branży,
-
Ciekawe środowisko pracy oraz różnorodny zakres obowiązków gwarantujący rozwój,
-
Dużą samodzielność w działaniu
-
Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Obsługa procesu płatności zagranicznych spółek Grupy Kapitałowej polegająca na przygotowywaniu płatności masowych w systemie IFS oraz Navision, a także płatności manualnych
-
Realizacja procesu weryfikacji płatności w oparciu o elektroniczny system obiegu dokumentów
-
Codzienna współpraca z bankami obsługiwanych podmiotów w zakresie: realizacji okresowych obowiązków informacyjnych, aktualizacji danych, wydawania kart kredytowych, uzupełniania dokumentacji wymaganej przez banki w ramach procedur compliance, optymalizacji rozwiązań wykorzystywanych przez Grupę Kapitałową
-
Bliska współpraca z działami księgowości jak również z głównymi menedżerami obsługiwanych podmiotów zagranicznych
-
Sporządzanie analiz i raportów finansowych na potrzeby informacji zarządczej
-
Ciągłe doskonalenie procesu płatności oraz narzędzi wykorzystywanych do jego realizacji
-
Wyższego wykształcenia ekonomicznego lub bardzo dobrej znajomości zagadnień finansowo-księgowych
-
Bardzo dobrej znajomość języka angielskiego lub niemieckiego (znajomość dodatkowego języka m.in. holenderskiego lub francuskiego będzie dodatkowym atutem)
-
Minimum 1 roku doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
-
Dobrej znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
-
Systematyczności, terminowości, rzetelności i dyspozycyjności
-
Samodzielność oraz umiejętność rozwiązywania pojawiających zadań i problemów
-
Komunikatywności, inicjatywy i kreatywności w proponowaniu nowych rozwiązań
-
Umiejętności pracy pod presją czasu
-
Prawa jazdy kat.B (nie jest koniecznością)
-
Znajomości systemów IFS lub Navision, która będzie dodatkowym atutem