- masz wykształcenie wyższe,
- posiadasz doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań, we współpracy z Działem IT / dostawcą IT,
- operujesz językiem angielskim na poziomie min. B2,
- znasz podstawy user experience (UX),
- potrafisz analizować potrzeby i wymagania biznesowe,
- jesteś na bieżąco w obszarach: komunikacji, change management, digital, employee experience,
- z chęcią analizujesz trendy w obszarze nowych technologii.
Wspaniale, jeśli masz doświadczenie w tworzeniu grafiki, będzie to Twój dodatkowy atut!
- odpowiadasz za wdrażanie i rozwój wewnętrznej platformy komunikacyjnej i narzędzi komunikacji,
- promujesz nowe technologie i narzędzia wśród współpracowników dzięki praktycznym szkoleniom, poszukiwaniu i proponowaniu nowych rozwiązań,
- wspierasz współpracowników w korzystaniu z pakietu G-Suite,
- wspierasz kulturę feedbacku z wykorzystaniem dedykowanych narzędzi.
- pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz kreatywność,
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
- pracę w firmie działającej w Polsce 20 lat.
Przesłanie do Carrefour Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Carrefour) danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Carrefour w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie korzystając z adresu mailowego carrefour@galluppolska.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.