Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Do zadań pracownika będzie należeć:
- przygotowywanie standardów oraz narzędzi wsparcia Procesu Zarządzania Strategicznego we współpracy z komórkami Spółki i Grupy Poczty Polskiej,
- wsparcie w projektowaniu i wdrażaniu strategii cząstkowych zgodnych ze strategią i standardami Spółki,
- bieżąca koordynacja prac w ramach realizacji Procesu Zarządzania Strategicznego w Grupie Poczty Polskiej,
- udział w opracowaniu strategii Spółki i Grupy Poczty Polskiej,
- analiza i opiniowanie strategii podmiotów powiązanych kapitałowo ze Spółką,
- współpraca w zakresie wdrażania strategii,
- przygotowanie informacji o strategii do komunikacji wewnętrznej i na zewnątrz spółki,
- monitorowanie, analiza i raportowanie postępów wdrażania strategii Spółki pod kątem efektów finansowych.
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego (preferowane ekonomia, zarządzanie),
- doświadczenia w obszarze zarządzania strategicznego,
- doświadczenie w budowaniu uzasadnień biznesowych (tzw. busieness case),
- zdolności myślenia analitycznego oraz strategicznego,
- doświadczenia w przygotowywaniu i prowadzeniu prezentacji biznesowych,
- orientacji biznesowej,
- doświadczenia w pracy w korporacji lub z klientem korporacyjnym,
- praktycznej znajomości metodyk zarządzania programami (mile widziany certyfikat MSP Foundation),
- znajomości języka angielskiego na poziomie B2,
- samodzielności i dobrej organizacji pracy własnej,
- kreatywności i komunikatywności.
W zamian oferujemy:
- udział w tworzeniu oraz realizacji jednego z najważniejszych procesów w Spółce – procesie zarządzania strategicznego,
- możliwości rozwoju w obszarze zarządzania strategicznego,
- wpływ na kreowanie strategii Spółki,
- udział w procesie implementacji strategii,
- umowę o pracę,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- stabilną prace w największej, polskiej firmie, o ugruntowanej pozycji na rynku.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym