WARZYMY
DLA LEPSZEGO
DZIŚ I JUTRA
Specjalista ds. Planowania Sprzedaży
Będziesz pracował z produktami, które wywołują emocje.Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: R1564
Prawdopodobnie najlepszymi na świecie...
Co będziesz robić?
- Tworzyć oraz zarządzać procesem planowania kanału sprzedaży.
- Analizować oraz prezentować dane sprzedażowe, klienckie oraz produktowe na potrzeby procesów planistycznych i raportowych.
- Projektować nowe narzędzia i usprawniać procesy planowania.
- Monitorować realizację celów sprzedażowych i finansowych firmy w rozbiciu na kanały, klientów, regiony, produkty, zarówno na podstawie danych sprzedażowych, jak i odsprzedażowych.
- Wspierać merytorycznie pracowników działu sprzedaży w zakresie planowania, głównie w zakresie narzędzi i raportów.
Czego oczekujemy?
- Minimum dwuletniego doświadczenia w dziale wsparcia sprzedaży lub dziale analitycznym w firmie FMCG.
- Wiedzy z zakresu planowania lub raportowania danych.
- Znajomości programów Excel i Access, mile widziana znajomość systemów ERP
i SAP. - Wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych oraz znajomości języka angielskiego, umożliwiającą swobodną komunikację.
Co otrzymasz?
- Umowę o pracę
- Jasny system premiowy
- Miejsce parkingowe
- Opiekę medyczną
w Luxmed - Kartę sportową
- Wczasy pod gruszą
- Pracodawcę odpowiedzialnego społecznie
- Szkolenia z procesu produkcji i degustacji piwa
- Piwo na Święta
Co będziesz robić?
- Tworzyć oraz zarządzać procesem planowania kanału sprzedaży.
- Analizować oraz prezentować dane sprzedażowe, klienckie oraz produktowe na potrzeby procesów planistycznych i raportowych.
- Projektować nowe narzędzia i usprawniać procesy planowania.
- Monitorować realizację celów sprzedażowych i finansowych firmy w rozbiciu na kanały, klientów, regiony, produkty, zarówno na podstawie danych sprzedażowych, jak i odsprzedażowych.
- Wspierać merytorycznie pracowników działu sprzedaży w zakresie planowania, głównie w zakresie narzędzi i raportów.
Czego oczekujemy?
- Minimum dwuletniego doświadczenia w dziale wsparcia sprzedaży lub dziale analitycznym w firmie FMCG.
- Wiedzy z zakresu planowania lub raportowania danych.
- Znajomości programów Excel i Access, mile widziana znajomość systemów ERP
i SAP. - Wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych oraz znajomości języka angielskiego, umożliwiającą swobodną komunikację.
Co otrzymasz?
- Umowę o pracę
- Jasny system premiowy
- Miejsce parkingowe
- Opiekę medyczną
w Luxmed - Kartę sportową
- Wczasy pod gruszą
- Pracodawcę odpowiedzialnego społecznie
- Szkolenia z procesu produkcji i degustacji piwa
- Piwo na Święta