DGS w Polsce funkcjonuje od 2007 roku. Początkowo firma działała pod nazwą Oticon Polska Production i wytwarzała aparaty słuchowe w zakładzie produkcyjnym w Mierzynie. W trakcie 10-letniej działalności firma rozwinęła nie tylko produkcję zaawansowanych technologicznie aparatów słuchowych i urządzeń diagnostycznych, ale także usługi IT, HR, rozwoju oprogramowania, zapewnienia jakości, finansów i logistyki. Ze względu na dynamiczny rozwój oraz kompetentną kadrę, w 2015 roku zdecydowano o utworzeniu nowej organizacji, która rozpoczęła świadczenie wspólnych usług dla firm należących do światowej grupy William Demant. Obecnie DGS w Polsce zatrudnia łącznie ponad 2 500 osób i wciąż rozszerza swoją działalność, poszukując nowych pracowników.
Stabilna umowa, świetne warunki do rozwoju kariery zawodowej i przyjazna atmosfera.
To podstawa. Ale to nie wszystko – oferujemy dużo więcej.
- Prywatna opieka medyczna
- Domki letniskowe w Danii
- Bezpłatne autobusy
- Bilety do kina
- Imprezy firmowe
- Parking samochodowy i rowerowy
- Stołówka firmowa
- Karta sportowa i siłownia
Obszar planowania operacyjnego w naszej firmie tworzy grupa specjalistów, których zadaniem jest przygotowanie planów produkcyjnych oraz zaplanowanie produkcji dla przypisanych obszarów w horyzoncie krótkoterminowym. Praca naszym Dziale daje możliwość spojrzenia na proces planowania produkcyjnego z poziomu operacyjnego.
- będziesz miał wpływ na zmiany oraz usprawnienie procesu planowania operacyjnego dla podległych sobie obszarów;
- otrzymasz pełną samodzielność w działaniu przy jednoczesnym wsparciu pozostałych specjalistów z zespołu;
- możesz spodziewać się możliwości współpracy z różnymi obszarami organizacji;
- będziesz mógł uczestniczyć w projektach logistycznych i członkostwa w forach wewnętrznych;
- czeka na Ciebie wiele ciekawych benefitów.
- Tworzenia krótkoterminowych planów produkcji w oparciu o dostępne capacity linii produkcyjnej przy zachowaniu odpowiedniego zapasu surowców;
- monitorowania realizacji zamówień produkcyjnych i utrzymywanie ich właściwego poziomu;
- analizowania zamówień od klienta i dbanie o ich prawidłowe harmonogramowanie;
- współpracy z działami Customer Service/ Produkcją/Działem Zakupów celem utrzymania prawidłowego przepływu informacji;
- pracy z wyznaczonymi KPI w obszarze planowania operacyjnego;
- udziału w projektach z zakresu Lean Manufacturing.
- posiadać doświadczenie w pracy na stanowiskach planistycznych w firmach produkcyjnych;
- mieć ukończoną uczelnię wyższą (mile widziane kierunki takie jak: logistyka, zarządzanie i inżynieria produkcji oraz pokrewne);
- umieć praktycznie zastosować wiedzę z zakresu logistyki i planowania;
- posiadać analityczny umysł i umiejętność priorytetyzacji zadań;
- wykazać się znajomością systemów klasy MRP/ERP oraz znajomością zagadnień harmonogramowania produkcji;
- potrafić koordynować i monitorować wiele tematów jednocześnie w dynamicznym środowisku
- mieć doświadczenie w pracy z pakietem MS Office (szczególnie Excel);
- znać w praktyce zasady i narzędzia Lean Manufacturing;
- posługiwać się językiem angielskim w stopniu umożliwiającym swobodną konwersację.