Unizeto Technologies SA jest wieloprofilową firmą z sektora IT. Zajmujemy się m. in: projektowaniem i integracją systemów, jak również tworzeniem rozwiązań zapewniających bezpieczeństwo systemów i komunikacji elektronicznej oraz zaawansowanych technologicznie usług IT.
Oferowane przez Spółkę rozwiązania i realizowane projekty integracyjne cechują się wysoką jakością wykonania, innowacyjnością technologiczną oraz szczególną troską o wysokie bezpieczeństwo danych. Portfolio oferowanych rozwiązań wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów z każdej części rynku – od sektora administracji publicznej, poprzez sektor ubezpieczeń społecznych i służby zdrowia, po klientów biznesowych i indywidualnych.
Poszukujemy osoby na stanowisko:
Nr ref: SPZM/VII/MM/SZ
- budowanie długofalowych relacji (research, zlecenia i nadzór) w zakresie outsourcingu usług agencji interaktywnych, domów mediowych, SEO/SEM, prasy i innych właścicieli powierzchni reklamowych
- bliska współpraca z menadżerami marki w zakresie planowania i egzekucji działań marketingowych
- zaawansowany monitoring i badanie efektywności działań marketingowych
- współpraca w planowaniu i realizacji budżetu marketingowego
- współpraca z PR managerem w zakresie relacji z mediami
- raportowanie działań do Szefa Działu Marketingu
- kilkuletnie, poparte efektami doświadczenie w zakresie planowania i zakupu usług reklamowych (prasa, sieci reklamowe, media online, SEO/SEM, performance marketing)
- bogata sieć zawodowych kontaktów w branży
- doskonałe posługiwanie się narzędziami w podejściu marketingu 360º
- „wrodzona” umiejętność budowania relacji z dostawcami usług
- umiejętność konstruktywnego podejścia do pracy zespołu kreacji / webdesignu w celu osiągnięcia założonych celów marketingowych
- orientacja na stałe podnoszenie efektywności prowadzonych działań
- inicjatywa i samodzielność w prowadzonych działaniach z zachowaniem naturalnej skłonności do pracy w zespole
- wykształcenie wyższe lub kierunkowe podyplomowe
- komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- udokumentowane ukończone kursy / certyfikaty z zakresu analityki marketingowej, performance marketingu, SEO/SEM itp.
- doskonała znajomość MS Excel i Powerpoint w stopniu pozwalającym na zaawansowaną analitykę i prezentację danych
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- motywacyjny system wynagradzania
- możliwość rozwoju zawodowego
- służbowy laptop i telefon.