Najnowsze oferty pracy

  • Trade Marketing Specialist

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: aktywne kreowanie działań marketingowych dla rynków zagranicznych bieżące wsparcie marketingowe zespołu handlowego i klientów inicjowanie oraz prowadzenie kampanii marketingowych zwiększających sprzedaż na różnych rynkach kreowanie treści oraz nadzór nad...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu z biegłą znajomością języka hiszpańskiego

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Toruń    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Jako specjalista ds. Marketingu i Administracji będziesz odpowiedzialny za: przeprowadzanie i analiza kampanii marketingowych na rynku hiszpańskim, zawiązywanie i koordynowanie współpracy z influencerami, stronami www i grupami zainteresowanymi kryptowalutami, pracę z narzędziami...
  • Koordynator ds. marketingu

    KOEXIMPO, spol. s r.o.   Czechy, Czeski Cieszyn    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 8 500 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Opis stanowiska: Odpowiedzialność i koordynacja zespołu marketingowego; Podnoszenie świadomości marki LOVELEC; Współtworzenie strategii marketingowej marki, planu PR i koordynacja działań PR; Odpowiedzialność za plany marketingowe, planowanie budżetu i jego realizację; Koordynacja...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Planowania i Zakupu Mediów Online (TS)

Fundacja Digital Knowledge Observatory
Warszawa
praca stacjonarna
1967 dni temu

Digital Knowledge Observatory https://digitalknowledge.pl/, organizacja zajmująca się rewolucja cyfrową w edukacji, specjalizujące się w budowaniu ekosystemu dla branży digital marketing & learning, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Planowania i Zakupu Mediów Online (TS)
Miejsce pracy: Warszawa

Poszukuje osoby z doświadczeniem w zakresie budowania wartościowego trafficu oraz budowy marketingu afiliacyjnego

 

Główne zadania:
  • planowanie i zakup mediów online przy współpracy agencjami mediowymi, agencją SEM i innymi partnerami online
  • weryfikacja media planów pod kątem efektywności działań oraz optymalizacja i analiza wyników kampanii online
  • raportowanie oraz prezentacja podsumowań prowadzonych kampanii z rekomendacją do przyszłych działań
  • opiniowanie ofert partnerów biznesowych/rekomendacja partnerów do współpracy
  • przygotowywanie i koordynacja umów z podwykonawcami; bartery – realizacja działań w zakresie online
  • współpraca z Managerami Produktu i Sprzedażą oraz innymi działami firmy przy projektach online oraz w sprawach związanych z ich rozliczeniem
  • minimum 2 lata doświadczenia w planowaniu i zakupach kampanii online
  • praktyczna wiedza na temat optymalizacji, raportowania i analizy kampanii w mediach społecznościowych oraz przestrzeni reklamowej Google
  • doskonała znajomość Google Analytics oraz Google Adwords
  • mile widziana znajomość Facebook Power Editor
  • zaawansowana znajomość języka angielskiego
  • zaawansowana znajomość Excel i Power Point
Mile widziane:
  • wykształcenie wyższe
  • łatwość nawiązywania kontaktów, budowania i podtrzymywania relacji
  • umiejętność analitycznego myślenia i działania pod presją czasu
  • kreatywność i determinacja w osiąganiu założonych celów
  • odpowiedzialność i zaangażowanie w realizowaniu przydzielanych zadań
  • stabilne zatrudnienie
  • kulturę organizacyjną oparta na współpracy i koleżeństwie
  • szybki awans w dynamicznie rozwijające się organizacji
Digital Knowledge Observatory Foundation zastrzega sobie prawo do rejestracji i przetwarzania danych zawartych w CV tylko wyselekcjonowanych kandydatów. Dane pozostałych kandydatów nie będą rejestrowane i przetwarzane. Kandydatom zapewniamy całkowitą dyskrecję. W CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji /zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie danych Osobowych Dz.Ust.nr 133 poz.883/. Zgoda obejmuje również przetwarzanie danych w przyszłości dla potrzeb kolejnych procesów rekrutacyjnych podejmowanych przez Digital Knowledge Observatory Foundation. Jednocześnie informujemy wszystkich kandydatów, że bez powyższego oświadczenia oferta pracy nie będzie rozpatrywana. Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.”
 

Podobne oferty

  • Trade Marketing Specialist

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: aktywne kreowanie działań marketingowych dla rynków zagranicznych bieżące wsparcie marketingowe zespołu handlowego i klientów inicjowanie oraz prowadzenie kampanii marketingowych zwiększających sprzedaż na różnych rynkach kreowanie treści oraz nadzór nad...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu z biegłą znajomością języka hiszpańskiego

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Toruń    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Jako specjalista ds. Marketingu i Administracji będziesz odpowiedzialny za: przeprowadzanie i analiza kampanii marketingowych na rynku hiszpańskim, zawiązywanie i koordynowanie współpracy z influencerami, stronami www i grupami zainteresowanymi kryptowalutami, pracę z narzędziami...
  • Koordynator ds. marketingu

    KOEXIMPO, spol. s r.o.   Czechy, Czeski Cieszyn    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 8 500 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Opis stanowiska: Odpowiedzialność i koordynacja zespołu marketingowego; Podnoszenie świadomości marki LOVELEC; Współtworzenie strategii marketingowej marki, planu PR i koordynacja działań PR; Odpowiedzialność za plany marketingowe, planowanie budżetu i jego realizację; Koordynacja...