Digital Knowledge Observatory https://digitalknowledge.pl/, organizacja zajmująca się rewolucja cyfrową w edukacji, specjalizujące się w budowaniu ekosystemu dla branży digital marketing & learning, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Planowania i Zakupu Mediów Online (TS)
Miejsce pracy: Warszawa
Poszukuje osoby z doświadczeniem w zakresie budowania wartościowego trafficu oraz budowy marketingu afiliacyjnego
Główne zadania:
- planowanie i zakup mediów online przy współpracy agencjami mediowymi, agencją SEM i innymi partnerami online
- weryfikacja media planów pod kątem efektywności działań oraz optymalizacja i analiza wyników kampanii online
- raportowanie oraz prezentacja podsumowań prowadzonych kampanii z rekomendacją do przyszłych działań
- opiniowanie ofert partnerów biznesowych/rekomendacja partnerów do współpracy
- przygotowywanie i koordynacja umów z podwykonawcami; bartery – realizacja działań w zakresie online
- współpraca z Managerami Produktu i Sprzedażą oraz innymi działami firmy przy projektach online oraz w sprawach związanych z ich rozliczeniem
- minimum 2 lata doświadczenia w planowaniu i zakupach kampanii online
- praktyczna wiedza na temat optymalizacji, raportowania i analizy kampanii w mediach społecznościowych oraz przestrzeni reklamowej Google
- doskonała znajomość Google Analytics oraz Google Adwords
- mile widziana znajomość Facebook Power Editor
- zaawansowana znajomość języka angielskiego
- zaawansowana znajomość Excel i Power Point
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe
- łatwość nawiązywania kontaktów, budowania i podtrzymywania relacji
- umiejętność analitycznego myślenia i działania pod presją czasu
- kreatywność i determinacja w osiąganiu założonych celów
- odpowiedzialność i zaangażowanie w realizowaniu przydzielanych zadań
- stabilne zatrudnienie
- kulturę organizacyjną oparta na współpracy i koleżeństwie
- szybki awans w dynamicznie rozwijające się organizacji