- Rozwój oraz inżynieria nowych usług i funkcjonalności w ramach zespołu Voice and Messaging
- Projektowanie, konfiguracja i uruchamianie punktów styku w technologii SIP
- Konfiguracja, planowanie i rozwój systemów SBC (Session Border Controller)
- Koordynacja testów i wdrożeń w ramach prowadzonych projektów, wsparcie operacyjne dla rozwiązywania problemów
- Tworzenie wymagań technicznych i zaleceń dotyczących planowania oraz projektowanie nowych usług
- Masz wykształcenie wyższe (preferowany kierunek: informatyka, telekomunikacja)
- Posiadasz znajomość protokołu SIP i doświadczenie w pracy z systemami SBC
- Posiadasz znajomość i podstawowe umiejętności automatyzacji i pisania skryptów w środowisku Linux/ Unix
- Potrafisz szybko i elastycznie adaptować się do zmian oraz samodzielnie i zaangażowaniem rozwiązywać problemy
- Posługujesz się językiem angielskim na poziomie bardzo dobrym;
- Mile widziana znajomość technologii IMS, protokołów Camel, MAP, Diameter
- Mile widziane umiejętności w zakresie programowania w środowisku Java lub Python
- Umowa o pracę i stabilna praca na dłużej
- System premiowy powiązany z Twoimi osobistymi wynikami pracy
- Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
- Imprezy integracyjne
- Tyt i tylko Ty decydujesz jak ubierasz się do pracy
- Świętujemy sukcesy
- Karta multisport
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
Jeśli masz wątpliwości, czy Twoje dane są prawidłowo przetwarzane przez P4, to możesz wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Pełna treść obowiązku informacyjnego jest dostępna na stronie www.play.pl/oi/w
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.