Specjalista ds. Planowania i Kontroli Projektów
Miejsce pracy: Pieńków
Co zyskasz dołączając do naszego zespołu?
- Umowę o pracę
- Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
- Atrakcyjny system premiowy
- Kafeterię szkoleń
- Zdrowie na 5 (akcje profilaktyczne, konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia)
- Możliwość realizacji swoich pasji (sport, wolontariat, ekologia)
- Zorganizowany transport do pracy lub parking
- Eventy integracyjne (Festiwal Wartości, Mikołajki, Spotkanie świąteczne)
Za co będziesz odpowiadać?
- Wsparcie Kierowników Projektów w planowaniu i kontroli projektów, w szczególności w następujących obszarach: ustalanie struktury projektów, tworzenie harmonogramów oraz kart projektów, zarządzanie ryzykiem, zarządzanie wymaganiami projektów, rozliczanie Zespołu projektowego z wykonywanych zadań itd.,
- Bieżące raportowanie statusu projektów zespołu oraz wsparcie Kierowników Projektów w przygotowywaniu comiesięcznych dashboardów dla prowadzonych projektów,
- Zarządzanie dedykowaną bazą danych projektowych i jej ciągły rozwój zgodnie z potrzebami organizacji,
- Przygotowywanie rekomendacji dotyczących ulepszeń i usprawnień w projektach oraz bliska współpraca z zewnętrznymi dostawcami, jeśli są partnerem w projektach,
- Przygotowywanie spotkań zespołów projektowych, zarządzanie kalendarzem prac projektu,
- Zapewnienie spójnej i regularnej komunikacji wewnątrz PMO,
- Wsparcie w przygotowywaniu i zarządzaniu budżetem projektów,
- Tworzenie standardów, nowych metodologii, narzędzi i najlepszych praktyk w zarządzaniu projektami,
- Udział w pracach związanych z opracowanie polityk, procedur, instrukcji związanych z zarządzaniem projektami w Adamed Pharma S.A.,
- Budowa kultury zarządzania projektami w organizacji poprzez promocję najlepszych praktyk.
Co jest dla nas ważne?
- Około 2-letnie doświadczenie na stanowisku związanym ze wsparciem pracy działu lub wsparciem w zarządzaniu projektami i koordynacją obiegu dokumentów oraz przepływu informacji,
- Wiedza teoretyczna w zakresie zarządzania projektami,
- Doświadczenie w zarządzaniu bazami danych,
- Wyższe wykształcenie: ekonomia, zarządzanie lub pokrewne kierunki,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym w mowie i piśmie,
- Znajomość języka rosyjskiego, hiszpańskiego, włoskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
- Umiejętność prezentacji danych, idei, pomysłów, rozwiązań
- Zaawansowana znajomość pakietu MS Office,
- Bardzo dobra organizacja pracy.
Oferujemy:
- Umowę o pracę,
- Praca w systemie hybrydowym - 50/50,
- Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny,
- Premię roczną,
- Kafeterię szkoleń,
- Zdrowie na 5 (akcje profilaktyczne, konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia),
- Możliwość rozwoju zawodowego, poszerzania wiedzy i umiejętności w zakresie planowania i kontroli strategicznych dla organizacji projektów.