Specjalista ds. Planowania i Kontroli Projektów [rekrutacja online]
Miejsce pracy: Warszawa
Co zyskasz dołączając do naszego zespołu?
- Umowę o pracę
- Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
- Atrakcyjny system premiowy
- Kafeterię szkoleń
- Zdrowie na 5 (akcje profilaktyczne, konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia)
- Możliwość realizacji swoich pasji (sport, wolontariat, ekologia)
- Zorganizowany transport do pracy lub parking
- Eventy integracyjne (Festiwal Wartości, Mikołajki, Spotkanie świąteczne)
Za co będziesz odpowiadać?
- Wsparcie Kierowników Projektów w planowaniu i kontroli projektów, w szczególności w następujących obszarach: ustalanie struktury projektów, tworzenie harmonogramów, zarządzanie ryzykiem,
- Bieżące raportowanie statusu projektów zespołu oraz wsparcie Kierowników Projektów w przygotowywaniu comiesięcznych dashboardów dla prowadzonych projektów,
- Zarządzanie dedykowaną bazą danych projektowych i jej ciągły rozwój zgodnie z potrzebami organizacji,
- Przygotowywanie rekomendacji dotyczących ulepszeń i usprawnień procesu zarządzania danymi oraz bliska współpraca z zewnętrznymi dostawcami narzędzi do zarządzania projektami,
- Przygotowywanie cotygodniowych spotkań zespołu PMO, zarządzanie kalendarzem prac PMO,
- Zapewnienie spójnej i regularnej komunikacji wewnątrz PMO,
- Wsparcie w przygotowywaniu i zarządzaniu budżetem PMO,
- Tworzenie standardów, nowych metodologii, narzędzi i najlepszych praktyk w zarządzaniu projektami,
- Opracowanie polityk, procedur, instrukcji związanych z zarządzaniem projektami w Adamedzie,
- Budowa kultury zarządzania projektami w organizacji poprzez promocję najlepszych praktyk,
Co jest dla nas ważne?
- Około 2-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem projektami lub wsparciem pracy działu lub koordynacją obiegu dokumentów i przepływu informacji,
- Wiedza teoretyczna w zakresie zarządzania projektami,
- Doświadczenie w zarządzaniu bazami danych,
- Doświadczenie w opracowywaniu polityk, procedur i instrukcji,
- Wyższe wykształcenie: ekonomia, zarządzanie lub pokrewne kierunki,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym w mowie i piśmie,
- Znajomość języka rosyjskiego, hiszpańskiego, włoskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
- Umiejętność prezentacji danych, idei, pomysłów, rozwiązań
- Zaawansowana znajomość pakietu MS Office,
- Bardzo dobra organizacja pracy.