Specjalista ds. Płac
Zakres obowiązków:
- Odpowiedzialny za dokumentację zatrudnienia pracowników z perspektywy płacowej;
- Obsługa programu kadrowo-płacowego;
- Przygotowywanie różnego rodzaju raportów oraz zestawień płacowych;
- Naliczanie oraz ewidencja wynagrodzeń oraz ich terminowe przekazywanie pracownikom, a także zobowiązań wobec instytucji państwowych;
- Wsparcie współpracowników w sporządzaniu i ewidencji dokumentacji, deklaracji oraz ewidencji czasu pracy;
- Sporządzanie dokumentów księgowych dotyczących wynagrodzeń;
- Sprawdzanie poprawności potwierdzeń wydatków;
- Kontrola godzin, stawek i podatków celem zapewnienia dokładności danych między systemami;
- Wprowadzanie niezbędnych zmian i dbanie o aktualność danych w poszczególnych systemach;
- Codzienne wspieranie kadry menadżerskiej w prowadzeniu działań z zakresy polityki personalnej;
- Opracowywanie i wdrażanie manuali/ instrukcji systemów służących do ewidencji i naliczania casu pracy celem lepszego zrozumienia przez pozostałych członków organizacji;
- Współpraca z innymi członkami globalnego zespołu ds. Zasobów ludzkich oraz pracownikami Varroc Lighting System;
- Współpracuje z HR Managerem w zakresie komunikacji i wdrażania nowych projektów;
- Wykonuje inne czynności zgodnie z instrukcjami przełożonego, które nie stoją w sprzeczności
z zakresem obowiązków na stanowisku; - Przestrzega przepisów BHP, PPOŻ oraz regulaminu pracy.
Pożądane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe w zakresie ekonomii/zarządzania/ administracji lub pokrewne;
- zaawansowana znajomość pakietu MS Office;
- zaawansowana znajomość narzędzia SAP;
- wiedza merytoryczna z zakresu kadr, płac, ZUS, podatku dochodowego od osób fizycznych itp.,
- umiejętność praktycznego stosowania przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz ordynacji podatkowej,
- dokładność i terminowa realizacja codziennych zadań;
- samodzielność i inicjatywa w działaniu;
- łatwość nawiązywania kontaktów;
- zaangażowanie i nastawienie na cel;
- umiejętność pracy w zespole, budowanie relacji;
- umiejętność pracy przy wielu projektach jednocześnie, w tym umiejętność pracy pod presją czasu i priorytetyzacja;
- biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie).
Wymagane doświadczenie:
- 2-5 lat doświadczenia w samodzielnej pracy na podobnym stanowisku w międzynarodowej firmie.
Dodatkowe informacje:
- Koordynowanie i monitorowanie oceny za pomocą systemu PLS;
- Przeprowadzanie audytów LPA zgodnie z poziomem i planem zdefiniowanym przez systemy jakości;
- Przeprowadzanie audytów LPA zgodnie z listą standardowych kontroli, oraz celem utrzymania wskaźników i celi LPA;
- Identyfikacja głównych niezgodności i obszarów ulepszeń oraz eskalowanie głównych niezgodności lub braku wsparcia.