Jesteśmy liderem polskiego rynku farmaceutycznego. Intensywnie budujemy swoją pozycję na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, Azji Centralnej i Kaukazu. Odniesiony sukces przekładamy na dalszy rozwój i inwestycje w pracowników. Kierujemy się zasadami odpowiedzialności społecznej oraz mottem "Ludzie pomagają Ludziom". Chcemy oferować lekarzom, farmaceutom oraz pacjentom serwis o najwyższej jakości, a dla pracowników być najlepiej ocenianym miejscem pracy.
W chwili obecnej poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko:
Specjalista ds. Płac
Miejsce pracy: Starogard Gdański
Zakres odpowiedzialności:
- Współudział w projektowaniu polityki płacowej zgodnie ze strategią i celami firmy
- Naliczanie wynagrodzeń osób zatrudnionych na podstawie umowy o prace
- Analiza gospodarki środków na wynagrodzenia oraz kontrola ich prawidłowego wykorzystania
- Dokonywanie i opracowywanie analiz dotyczących przeciętnego zatrudnienia, funduszu płac, czasu pracy, kosztów pracy itp.
- Przygotowywanie danych do raportów płacowych
Oczekujemy:
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne
- Co najmniej 3 letnie doświadczenie w Dziale Płac na samodzielnym stanowisku
- Praktyczna znajomość systemów kadrowo-płacowych oraz programu Płatnik wraz z przepisami z zakresu ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych
- Bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office, a szczególności Microsoft Excel
- Komunikatywność, samodzielność oraz zdolności analityczne
- Znajomość prawa pracy oraz j. angielskiego będzie dodatkowym atutem
Osobie zatrudnionej oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie farmaceutycznej
- konkurencyjne i motywujące wynagrodzenie
- ciekawe wyzwania, możliwości wszechstronnego rozwoju zawodowego
- szeroki pakiet socjalny
Poznaj
POLPHARMA S.A.
Odważnie wybiegamy w przyszłość, co sprawia, że jesteśmy czołowym zawodnikiem w obszarze farmacji. Nasz cel - dbanie o zdrowie - realizujemy dzięki wspólnemu działaniu wszystkich naszych zespołów od Produkcji po Sprzedaż. Możesz zostać częścią jednego z nich.