specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
prowadzenie pełnej dokumentacji płacowej firmy; samodzielne naliczanie listy płac oraz jej elementów składowych; ewidencja listy płac na kontach księgowych; przygotowywanie deklaracji do zewnętrznych instytucji (ZUS, GUS, PEFRON, US); przygotowywanie raportów i danych płacowych dla...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Do Twoich obowiązków będzie należało: Prowadzenie akt osobowych pracowników i pozostałej dokumentacji pracowniczej; Obsługa procesu PPK; Zapewnienie prawidłowości danych w systemie; Opracowywanie danych do naliczania list płac (benefity i inne potrącenia, ekwiwalenty za niewykorzystany...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy; Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US,...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
5 dni
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: naliczanie wynagrodzeń zgodnie z przepisami prawa, sporządzanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców wraz z korektami, naliczanie obciążeń publiczno-prawnych, w tym składek ZUS i zaliczek pdof oraz innych potrąceń, weryfikację...
Twój zakres obowiązków W naszym zespole będziesz odpowiadać za cały proces opieki, sprzedaży i dosprzedaży do naszych klientów we wsparciu zespołu posprzedażowej obsługi klienta; Twoimi codziennymi zadaniami będą kontakty mailowe i telefoniczne z klientami, spotkania z nimi, badanie...
About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, zgodnie z przepisami prawa pracy; przygotowywanie dokumentacji kadrowej oraz prowadzenie akt osobowych; obsługa wewnętrznych systemów HR (Merit, Workday);obsługa administracyjna benefitów i PPK; prowadzenie sprawozdawczości GUS; zapewnienie zgodności...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
monitorowanie i samodzielne rozliczanie czasu pracy oraz administrowanie absencjami pracowników, rozliczanie umów cywilno-prawnych, obsługa dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem i zakończeniem stosunku pracy pracowników w systemie kadrowym, sporządzanie dokumentacji ZUS, PIT, GUS,...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Weryfikacja i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów księgowych. Księgowanie sprzedaży i raportów kasowych. Bieżąca analiza kont księgowych i ich uzgadnianie. Współpraca i wsparcie placówek w zakresie raportowania sprzedaży...
BUDOKRUSZ jest przedsiębiorstwem prywatnym, w 100% z polskim kapitałem, działającym w sektorze budowlanym od 1990 r. Jest czołowym producentem betonu towarowego, kostki brukowej oraz wyrobów kanalizacyjnych w Polsce. Zatrudniamy ponad 700 pracowników w 14 zakładach produkcyjnych na terenie kraju.
Specjalista ds. płac
Opis stanowiska:
praca w dziale kadr i płac
potrącenia komornicze i inne
tworzenie raportów dla Zarządu spółki
utrzymywanie współpracy z podmiotami zewnętrznymi
sporządzanie wymaganych przepisami prawa sprawozdań i deklaracji (US, ZUS)
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
prowadzenie pełnej dokumentacji płacowej firmy; samodzielne naliczanie listy płac oraz jej elementów składowych; ewidencja listy płac na kontach księgowych; przygotowywanie deklaracji do zewnętrznych instytucji (ZUS, GUS, PEFRON, US); przygotowywanie raportów i danych płacowych dla...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Do Twoich obowiązków będzie należało: Prowadzenie akt osobowych pracowników i pozostałej dokumentacji pracowniczej; Obsługa procesu PPK; Zapewnienie prawidłowości danych w systemie; Opracowywanie danych do naliczania list płac (benefity i inne potrącenia, ekwiwalenty za niewykorzystany...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy; Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US,...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
5 dni
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: naliczanie wynagrodzeń zgodnie z przepisami prawa, sporządzanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców wraz z korektami, naliczanie obciążeń publiczno-prawnych, w tym składek ZUS i zaliczek pdof oraz innych potrąceń, weryfikację...
Twój zakres obowiązków W naszym zespole będziesz odpowiadać za cały proces opieki, sprzedaży i dosprzedaży do naszych klientów we wsparciu zespołu posprzedażowej obsługi klienta; Twoimi codziennymi zadaniami będą kontakty mailowe i telefoniczne z klientami, spotkania z nimi, badanie...
About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, zgodnie z przepisami prawa pracy; przygotowywanie dokumentacji kadrowej oraz prowadzenie akt osobowych; obsługa wewnętrznych systemów HR (Merit, Workday);obsługa administracyjna benefitów i PPK; prowadzenie sprawozdawczości GUS; zapewnienie zgodności...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
monitorowanie i samodzielne rozliczanie czasu pracy oraz administrowanie absencjami pracowników, rozliczanie umów cywilno-prawnych, obsługa dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem i zakończeniem stosunku pracy pracowników w systemie kadrowym, sporządzanie dokumentacji ZUS, PIT, GUS,...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Weryfikacja i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów księgowych. Księgowanie sprzedaży i raportów kasowych. Bieżąca analiza kont księgowych i ich uzgadnianie. Współpraca i wsparcie placówek w zakresie raportowania sprzedaży...