Inter Cars S.A. to największy dystrybutor części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych w Europie Środkowo - Wschodniej. Od maja 2004 r. spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Celem strategicznym Inter Cars SA jest utrzymanie pozycji lidera w Europie Środkowo-Wschodniej.
Dołącz do naszego Zespołu !
Do działu Zarządzania Kapitałem Ludzkim poszukujemy na zastępstwo około 1,5 roku specjalisty ds. personalnych. Będziesz pracować w przyjaznej atmosferze, oraz w zespole chętnie dzielącym się wiedzą.
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- Przygotowywanie dokumentacji pracowniczej
- Nawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy
- Aktualizacja i weryfikacja poprawności danych pracowniczych w systemie kadrowym
- Zarządzanie benefitami pracowniczymi (Multisport, opieka medyczna)
- Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
- Sporządzanie raportów i analiz
- Udział w bieżących projektach działu
Od Kandydatów oczekujemy:
- Doświadczenia na podobnym stanowisku w dziale kadr - minimum rok
- Praktycznej znajomości zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
- Zdolności organizacyjnych oraz umiejętności pracy pod presją czasu
- Bardzo dobrych umiejętności komunikacji i współpracy z klientem wewnętrznym i instytucjami zewnętrznymi
- Dokładności, terminowości, samodzielności i zaangażowania
- Znajomość programu - TETA będzie dodatkowym atutem
Zapewniamy:
- Umowę na zastępstwo na okres ~1,5 roku
- Ciekawe wyzwania, w międzynarodowej organizacji o złożonych procesach i profesjonalnym środowisku
- Dużą samodzielność w działaniu oraz możliwość realizacji własnych pomysłów
- Praca w dogodnej lokalizacji w obrębie stacji metra Młociny
- Pracę hybrydową
- Możliwość skorzystania z benefitów pozapłacowych
- Stabilne zatrudnienie
- Możliwość pracy w zgranych i zmotywowanym do działania zespole z pasją i dużą dawką pozytywnej energii
Poznaj
Grupa Inter Cars
ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15
01-943 Warszawa
Inter Cars to rozpoznawalna marka, wiarygodny pracodawca i partner biznesowy. Firma rozpoczęła działalność w 1990 roku jako "rodzinny biznes", który obecnie jest nowoczesną i prężnie działającą organizacją. Udaje nam się zachować niekorporacyjny styl i atmosferę w pracy, dlatego kandydaci znają nas z przyjaznej kultury organizacyjnej. Do pracy w naszej firmie chcemy zaprosić specjalistów z różnych obszarów, którzy poszukują firmy z jasno określoną strategią biznesową, z ciekawymi projektami i oferującą nowoczesne narzędzia pracy.
Proces rekrutacji
- Krok Analizujemy wszystkie nadesłane kandydatury
- Krok Z wybranymi kandydatami realizujemy wywiad telefoniczny lub spotkanie
- Krok Jednej z tych osób złożymy ofertę zatrudnienia