Firma naszego Klienta jest częścią norweskiego koncernu działającego w branży motoryzacyjnej, którego fabryki i przedstawicielstwa zlokalizowane są w 20 krajach Europy, Azji, Ameryki Północnej i Ameryki Południowej, Ameryki Środkowej. Dostarcza komponenty dla największych światowych producentów samochodów. Początki historii naszego Klienta w Norwegii, gdzie aktualnie mieści się główna siedziba firmy, sięgają roku 1957. Na rynku Polskim nasz Klient działa od 2000 roku, posiada zakład w Pruszkowie k/Warszawy. W roku 2016 otworzył nowy zakład w Koluszkach k/Łodzi.
Aktualnie do nowej fabryki w Koluszkach, która produkuje części do samochodów ciężarowych dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
- organizowanie, koordynowanie procesów rekrutacji i zatrudnienia
- prowadzenie i koordynację procesów rekrutacyjnych na stanowiska produkcyjne
- planowanie, organizowanie, koordynowanie procesu on-boardingu pracowników
- budowanie wizerunku pracodawcy w regionie (np. opieka nad klasą patronacką, współpraca z organizacjami w regionie)
- monitorowanie rynku pracy
- sporządzanie raportów i analiz, monitorowanie kluczowych wskaźników HR
- opracowywanie i wdrażanie procedur HR
- koordynacja procesów, wdrażanie narzędzi HR (oceny pracownicze, badanie satysfakcji pracowników)
- prowadzenie wybranych procesów administracji kadrowo-płacowej we współpracy z specjalistami kadr i płac (m.in. administracja stosunku pracy (nawiązywanie - zmiany warunków zatrudnienia, rozliczanie czasu pracy, plan urlopów)
- doradztwo HR dla menedżerów i pracowników
- dobrej teoretycznej i praktycznej znajomości zagadnień z zakresu: prawa pracy, czasu pracy, ubezpieczeń społecznych, zagadnień kadrowych
- doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku min. 3 lata
- doświadczenie w pracy w firmie globalnej
- wykształcenia wyższego
- znajomości procesów z obszaru twardego i miękkiego HR
- wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
- umiejętności budowania i utrzymywania relacji biznesowych
- elastyczności oraz otwartości na zmiany
- entuzjazmu
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, umożliwiającej skuteczną komunikację i współpracę w środowisku międzynarodowym
- mile widziane doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji masowych
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z branży motoryzacyjnej (greenfield)
- możliwość doskonalenia swoich umiejętności, poszerzania kompetencji
- udział w ciekawych projektach
- prywatną opiekę medyczną
- ubezpieczenia grupowe
- kartę Multisport
Poznaj
NES Fircroft
NES Fircroft jest firmą rekrutacyjna specjalizującą się w stanowiskach technicznych. Ponad 2000 doświadczonych rekruterów NES wspiera Kandydatów i firmy w ponad 45 krajach, z 85 biur w branżach: Energetyka, Budownictwo i Nieruchomości, Nafta i Gaz, Farmacja, IT, Produkcja