ifm ecolink należy do koncernu ifm electronic, zatrudniający ponad 5000 pracowników.
W lipcu 2012 ruszyła produkcja w ifm ecolink w Opolu. Obecnie nasz zakład zatrudnia 600 osób i bardzo aktywnie się rozwija. Dlatego zatrudniamy kolejnych specjalistów, zarówno związanych z działami okołoprodukcyjnymi jak i z naszym działem Badań i Rozwoju.
W ifm ecolink w Opolu wytwarzamy głównie okablowanie ze złączami przemysłowymi. Nasz zespół inżynierów w R&D projektuje oraz wytwarza urządzenia elektroniczne z technologią IO-Link (Hardware + Software).
‘Patrzymy na jednostkę’- to jedna z przewodnich zasad filozofii firmy. Zdobyliśmy wiele certyfikatów, m.in. zostaliśmy uhonorowani nagrodą z Państwowej Inspekcji Pracy – ifm Bezpieczny Pracodawca. Nasza firma została okrzyknięta również mianem TOP Employer.
Jesteśmy w miejscu, w którym staliśmy się rozpoznawalni jako Opolska Marka.
- Bieżąca i kompleksowa obsługa pracowników w zakresie administracji personalnej;
- Rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich i innych nieobecności;
- Przygotowywanie raportów i sprawozdań na potrzeby zarządcze organizacji oraz instytucji zewnętrznych (ZUS, US, PERON, GUS);
- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, stałe jej aktualizowanie i bezpieczne przechowywanie;
- Przygotowywanie skierowań na badania medycyny pracy oraz nadzór nad badaniami medycyny pracy;
- Administrowanie benefitów pracowniczych;
- Wsparcie pracowników w zakresie wiedzy o prawie pracy, ubezpieczeniach społecznych i wewnętrznych regulaminach;
- Prowadzenie działań w zakresie organizacji i przebiegu szkoleń oraz dokumentacji szkoleniowej;
- Bezpośrednia współpraca z HR Managerem i zespołem HR.
- Wykształcenie wyższe (preferowane zarządzanie zasobami ludzkimi, administracja, zarządzanie kadrami);
- Wcześniejsze doświadczenie w obszarze administracji kadrowej;
- Znajomość aktualnych przepisów prawa pracy, Kodeksu Pracy;
- Dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Power Point);
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego (min. B2 – warunek konieczny);
- Dobra znajomość j. niemieckiego (mile widziane);
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy, umiejętność planowania;
- Pozytywne nastawienie do pracy;
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne.
- Bieżąca i kompleksowa obsługa pracowników w zakresie administracji personalnej;
- Rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich i innych nieobecności;
- Przygotowywanie raportów i sprawozdań na potrzeby zarządcze organizacji oraz instytucji zewnętrznych (ZUS, US, PERON, GUS);
- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, stałe jej aktualizowanie i bezpieczne przechowywanie;
- Przygotowywanie skierowań na badania medycyny pracy oraz nadzór nad badaniami medycyny pracy;
- Administrowanie benefitów pracowniczych;
- Wsparcie pracowników w zakresie wiedzy o prawie pracy, ubezpieczeniach społecznych i wewnętrznych regulaminach;
- Prowadzenie działań w zakresie organizacji i przebiegu szkoleń oraz dokumentacji szkoleniowej;
- Bezpośrednia współpraca z HR Managerem i zespołem HR.
- Wykształcenie wyższe (preferowane zarządzanie zasobami ludzkimi, administracja, zarządzanie kadrami);
- Wcześniejsze doświadczenie w obszarze administracji kadrowej;
- Znajomość aktualnych przepisów prawa pracy, Kodeksu Pracy;
- Dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Power Point);
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego (min. B2 – warunek konieczny);
- Dobra znajomość j. niemieckiego (mile widziane);
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy, umiejętność planowania;
- Pozytywne nastawienie do pracy;
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne.
- Praca w międzynarodowym środowisku
- Ciekawą, interesującą pracę, w której stopniowo będziesz się rozwijał
- Wdrożenie przy wsparciu doświadczonych pracowników
- Stabilne zatrudnienie na lata, na podstawie umowy o pracę
- Koleżeńską atmosferę
- Stołówkę w firmie z dofinansowaniem posiłków
- Uczestnictwo w firmowych imprezach integracyjnych (wyjazdy sezonowe, imprezy plenerowe)
- Dofinansowanie do karty sportowej OK System
- Pakiet socjalny (bony świąteczne,prezenty / bony dla dzieci pracowników)
- Duży parking przed siedzibą - nigdy nie zabraknie dla Ciebie miejsca :)
Poznaj
IFM ECOLINK
Poznaj IFM ECOLINK
Na początku była pasja, która stanowiła siłę napędową dla założycieli firmy dążących do bycia lepszym. Do stworzenia czujników o unikalnej, jakości i niezawodności oraz oferowania najwyższego poziomu obsługi. Ta wizja oraz świadomość, że jakość to znacznie więcej niż sam produkt, doprowadziła do powstania ifm w październiku 1969 roku.
Proces rekrutacji
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Pierwsze spotkanie rekrutacyjne
- Krok Drugie spotkanie rekrutacyjne
- Krok Oferta pracy