Najnowsze oferty pracy

  • P&C ELC Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    6 dni
    About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of...
  • Specjalista ds. płac

    Pofam Poznań sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Naliczanie wynagrodzeń i prawidłowe sporządzanie list płac pracowników, zatrudnionych na podstawie umów zlecenie i umów o pracę, Sporządzanie deklaracji ZUS Sporządzanie korekt dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych, Sporządzanie informacji o dochodach oraz o pobranych zaliczkach...
  • Specjalista ds. Kadr i Płac

    Vetlab Sp. z o.o.   Katowice, ul. Żeliwna 36    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Do Twoich zadań należeć będzie: kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników, tj.: akta osobowe, umowy zlecenia, ewidencja czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń, nadzorowanie przestrzegania przepisów prawa pracy oraz aktualizowanie dokumentacji kadrowej, weryfikowanie czasu i planów pracy...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Płac

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    18 godz.
    Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy; Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Płac

    Contract Administration Sp. z o.o.   Łódź    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    18 godz.
    Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy; Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Płac

    Contract Administration Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    18 godz.
    Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy; Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US,...
  • Specjalista / Specjalista ds. kadr i płac

    Szpital Specjalistyczny w Pile   Piła    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa płacowa pracowników; Naliczanie wynagrodzeń oraz należnych składek na ubezpieczenia społeczne, Obliczanie zasiłków i podstaw zasiłkowych,
  • Specjalistka / Specjalista ds. Płac

    Foundever   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Prowadzenie akt osobowych pracowników i pozostałej dokumentacji pracowniczej; Obsługa procesu PPK; Zapewnienie prawidłowości danych w systemie; Opracowywanie danych do naliczania list płac (benefity i inne potrącenia, ekwiwalenty za niewykorzystany...
  • Starszy specjalista ds. kadr i płac

    BELBAL   Rokitki (pow. tczewski, gm. Tczew)    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat   8 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków Zarządzanie procesami i projektami HR (rekrutacja, automatyzacja procesów, rozwój wydajności, „wellbeing at work”). Nadzór nad procesem płacowym. Kontrola zgodności procesów z prawem pracy i regulacjami wewnętrznymi. Raportowanie wskaźników KPI i kontrola...
  • Specjalista rekrutacji i kadr z językiem ukraińskim (m/k)

    Trenkwalder   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania rekrutacja pracowników na stanowiska niższego szczebla, obsługa kadrowa pracowników (zatrudnianie, prowadzenie akt, rozwiązywanie umów, przygotowywanie rozliczeń, legalizacja), aktywna współpraca z klientami, tworzenie oraz publikowanie ogłoszeń na portalach oraz w mediach...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Opolskie Opole Specjalista ds. Personalnych Opole
Specjalista ds. personalnych (mid/regular)

Specjalista ds. personalnych (mid/regular)

IFM ECOLINK
Opole
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
1145 dni temu

ifm ecolink należy do koncernu ifm electronic, zatrudniający ponad 5000 pracowników.


W lipcu 2012 ruszyła produkcja w ifm ecolink w Opolu. Obecnie nasz zakład zatrudnia 600 osób i bardzo aktywnie się rozwija. Dlatego zatrudniamy kolejnych specjalistów, zarówno związanych z działami okołoprodukcyjnymi jak i z naszym działem Badań i Rozwoju.

W ifm ecolink w Opolu wytwarzamy głównie okablowanie ze złączami przemysłowymi. Nasz zespół inżynierów w R&D projektuje oraz wytwarza urządzenia elektroniczne z technologią IO-Link (Hardware + Software).

‘Patrzymy na jednostkę’- to jedna z przewodnich zasad filozofii firmy. Zdobyliśmy wiele certyfikatów, m.in. zostaliśmy uhonorowani nagrodą z Państwowej Inspekcji Pracy – ifm Bezpieczny Pracodawca. Nasza firma została okrzyknięta również mianem TOP Employer.

Jesteśmy w miejscu, w którym staliśmy się rozpoznawalni jako Opolska Marka.

 

Specjalista ds. personalnych (mid/regular)
Miejsce pracy: Opole
Twój zakres obowiązków:
  • Bieżąca i kompleksowa obsługa pracowników w zakresie administracji personalnej;
  • Rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich i innych nieobecności;
  • Przygotowywanie raportów i sprawozdań na potrzeby zarządcze organizacji oraz instytucji zewnętrznych (ZUS, US, PERON, GUS);
  • Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, stałe jej aktualizowanie i bezpieczne przechowywanie;
  • Przygotowywanie skierowań na badania medycyny pracy oraz nadzór nad badaniami medycyny pracy;
  • Administrowanie benefitów pracowniczych;
  • Wsparcie pracowników w zakresie wiedzy o prawie pracy, ubezpieczeniach społecznych i wewnętrznych regulaminach;
  • Prowadzenie działań w zakresie organizacji i przebiegu szkoleń oraz dokumentacji szkoleniowej;
  • Bezpośrednia współpraca z HR Managerem i zespołem HR.
Nasze wymagania:
  • Wykształcenie wyższe (preferowane zarządzanie zasobami ludzkimi, administracja, zarządzanie kadrami);
  • Wcześniejsze doświadczenie w obszarze administracji kadrowej;
  • Znajomość aktualnych przepisów prawa pracy, Kodeksu Pracy;
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Power Point);
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego (min. B2 – warunek konieczny);
  • Dobra znajomość j. niemieckiego (mile widziane);
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy, umiejętność planowania;
  • Pozytywne nastawienie do pracy;
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne.
Co zyskasz podejmując u nas pracę?
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA OSÓB UCZESTNICZĄCYCH W PROCESIE REKRUTACJI

„Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ifm ecolink Sp. z o.o. z siedzibą w Opolu (45 – 805 Opole ) przy ulicy Północnej 6, (KRS: 0000393934, NIP: 6342793521, REGON: 242632586).
2. ADO wyznaczył Inspektora ochrony danych w osobie Pani Bożeny Krawczuk, z którą można się skontaktować pod adresem e-mail: ecolink.iod@ifm.com
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach rekrutacji na podstawie:
- wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) oraz przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) - art. 22 Kodeksu Pracy przy rekrutacji na umowę o pracę lub
- wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) oraz realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) przy rekrutacji na umowę cywilnoprawną.
- wyrażenie zgody na przyszłe rekrutacje (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) - przez 1 rok. Wyrażone zgody można w każdym momencie cofnąć bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed ich cofnięciem
- przeprowadzenie testu kompetencji na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) lub prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – dane osobowe będą przetrzymywane do 3 lat,
- dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora polegającego na dochodzeniu swoich praw majątkowych lub niemajątkowych lub ochrony przed roszczeniami wobec administratora zgodnie z przepisami, w szczególności z kodeksem cywilnym lub kodeksem pracy art. 6 ust.1 lit. f RODO- przez 3 lata od zakończenia rekrutacji.
Wyrażenie zgody może być pisemne lub przez wyraźne działanie potwierdzające, polegające na zawarciu danych osobowych w zgłoszeniu aplikacyjnym i ich wysłaniu do administratora.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane firmie hostingowej, kancelarii prawnych, firmie ochroniarskiej, firmie serwisującej systemy IT i urządzenia, firmie będącej operatorem central telefonicznych, portalom rekrutacyjnym, agencjom rekrutacyjnym, firmie matce – ifm elektronik gmbh.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw nienależących do Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres:
- niezbędny do przeprowadzenia rekrutacji i wyłonienia kandydata, na podstawie Kodeksu pracy (art.6 ust.1 lit. c RODO), a w pozostałym zakresie na podstawie wyrażonej zgody kandydata do momentu przyjęcia lub odrzucenia oferty pracy, a następnie przez 6 miesięcy;
- jeżeli kandydat wyrazi zgodę na dane osobowe nie opisane w Kodeksie Pracy, do czasu odwołania zgodny lub w/w retencji.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, odwołania zgody w dowolnym czasie, wyrażenia sprzeciwu.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne i umowne.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ( siedziba: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa. Kontakt jest możliwy przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępną na stronie: https://www.uodo.goy.pl/pl/p/kontakt, lub telefonicznie: (22) 53103 00.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania. Profilowanie oznacza przetwarzanie danych osobowych polegające na wykorzystywaniu Państwa danych osobowych do oceny niektórych Państwa cech, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących Państwa efektów pracy, sytuacji ekonomicznej zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania.


Twój zakres obowiązków:
  • Bieżąca i kompleksowa obsługa pracowników w zakresie administracji personalnej;
  • Rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich i innych nieobecności;
  • Przygotowywanie raportów i sprawozdań na potrzeby zarządcze organizacji oraz instytucji zewnętrznych (ZUS, US, PERON, GUS);
  • Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, stałe jej aktualizowanie i bezpieczne przechowywanie;
  • Przygotowywanie skierowań na badania medycyny pracy oraz nadzór nad badaniami medycyny pracy;
  • Administrowanie benefitów pracowniczych;
  • Wsparcie pracowników w zakresie wiedzy o prawie pracy, ubezpieczeniach społecznych i wewnętrznych regulaminach;
  • Prowadzenie działań w zakresie organizacji i przebiegu szkoleń oraz dokumentacji szkoleniowej;
  • Bezpośrednia współpraca z HR Managerem i zespołem HR.
Nasze wymagania:
  • Wykształcenie wyższe (preferowane zarządzanie zasobami ludzkimi, administracja, zarządzanie kadrami);
  • Wcześniejsze doświadczenie w obszarze administracji kadrowej;
  • Znajomość aktualnych przepisów prawa pracy, Kodeksu Pracy;
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Power Point);
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego (min. B2 – warunek konieczny);
  • Dobra znajomość j. niemieckiego (mile widziane);
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy, umiejętność planowania;
  • Pozytywne nastawienie do pracy;
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne.
Co zyskasz podejmując u nas pracę?
  • Praca w międzynarodowym środowisku
  • Ciekawą, interesującą pracę, w której stopniowo będziesz się rozwijał
  • Wdrożenie przy wsparciu doświadczonych pracowników
  • Stabilne zatrudnienie na lata, na podstawie umowy o pracę
  • Koleżeńską atmosferę
  • Stołówkę w firmie z dofinansowaniem posiłków
  • Uczestnictwo w firmowych imprezach integracyjnych (wyjazdy sezonowe, imprezy plenerowe)
  • Dofinansowanie do karty sportowej OK System
  • Pakiet socjalny (bony świąteczne,prezenty / bony dla dzieci pracowników)
  • Duży parking przed siedzibą - nigdy nie zabraknie dla Ciebie miejsca :)
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i ust. 2 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (dalej jako „RODO”) informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ifm ecolink Sp. z o.o. z siedzibą w Opolu (45 – 805 Opole) przy ulicy Północnej 6, (KRS: 0000393934, NIP: 6342793521, REGON: 242632586) (dalej jako „ADO”).
2. ADO wyznaczył Inspektora ochrony danych w osobie Pani Bożeny Krawczuk, z którą można się skontaktować pod adresem e-mail: iod@ifm.com
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji:
A/ dla umów o pracę: na podstawie przepisów Kodeksu Pracy oraz wyrażonej zgody- art. 6 ust.1 lit. c i a (RODO), B/dla umów cywilnoprawnych: na podstawie podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy oraz wyrażonej zgody art. 6 ust. 1 lit. b i a (RODO).
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane firmie ochroniarskiej, portalom rekrutacyjnym, firmie będącej operatorem central telefonicznych, firmie matce – ifm elektronik gmbh.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw poza obszar Unii Europejskiej.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do momentu odwołania zgody lub zakończenia czynności rekrutacyjnej czyli przez okres 12 miesięcy.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz odwołania zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.


 

Poznaj

IFM ECOLINK

Poznaj IFM ECOLINK

Na początku była pasja, która stanowiła siłę napędową dla założycieli firmy dążących do bycia lepszym. Do stworzenia czujników o unikalnej, jakości i niezawodności oraz oferowania najwyższego poziomu obsługi. Ta wizja oraz świadomość, że jakość to znacznie więcej niż sam produkt, doprowadziła do powstania ifm w październiku 1969 roku.

Proces rekrutacji

Krok Wywiad telefoniczny
Krok Pierwsze spotkanie rekrutacyjne
Krok Drugie spotkanie rekrutacyjne
Krok Oferta pracy

Podobne oferty

  • P&C ELC Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    6 dni
    About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of...
  • Specjalista ds. płac

    Pofam Poznań sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Naliczanie wynagrodzeń i prawidłowe sporządzanie list płac pracowników, zatrudnionych na podstawie umów zlecenie i umów o pracę, Sporządzanie deklaracji ZUS Sporządzanie korekt dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych, Sporządzanie informacji o dochodach oraz o pobranych zaliczkach...
  • Specjalista ds. Kadr i Płac

    Vetlab Sp. z o.o.   Katowice, ul. Żeliwna 36    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Do Twoich zadań należeć będzie: kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników, tj.: akta osobowe, umowy zlecenia, ewidencja czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń, nadzorowanie przestrzegania przepisów prawa pracy oraz aktualizowanie dokumentacji kadrowej, weryfikowanie czasu i planów pracy...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Płac

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    18 godz.
    Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy; Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Płac

    Contract Administration Sp. z o.o.   Łódź    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    18 godz.
    Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy; Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Płac

    Contract Administration Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    18 godz.
    Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy; Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US,...
  • Specjalista / Specjalista ds. kadr i płac

    Szpital Specjalistyczny w Pile   Piła    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa płacowa pracowników; Naliczanie wynagrodzeń oraz należnych składek na ubezpieczenia społeczne, Obliczanie zasiłków i podstaw zasiłkowych,
  • Specjalistka / Specjalista ds. Płac

    Foundever   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Prowadzenie akt osobowych pracowników i pozostałej dokumentacji pracowniczej; Obsługa procesu PPK; Zapewnienie prawidłowości danych w systemie; Opracowywanie danych do naliczania list płac (benefity i inne potrącenia, ekwiwalenty za niewykorzystany...
  • Starszy specjalista ds. kadr i płac

    BELBAL   Rokitki (pow. tczewski, gm. Tczew)    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat   8 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków Zarządzanie procesami i projektami HR (rekrutacja, automatyzacja procesów, rozwój wydajności, „wellbeing at work”). Nadzór nad procesem płacowym. Kontrola zgodności procesów z prawem pracy i regulacjami wewnętrznymi. Raportowanie wskaźników KPI i kontrola...
  • Specjalista rekrutacji i kadr z językiem ukraińskim (m/k)

    Trenkwalder   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania rekrutacja pracowników na stanowiska niższego szczebla, obsługa kadrowa pracowników (zatrudnianie, prowadzenie akt, rozwiązywanie umów, przygotowywanie rozliczeń, legalizacja), aktywna współpraca z klientami, tworzenie oraz publikowanie ogłoszeń na portalach oraz w mediach...