Naszym Klientem jest firma należąca do międzynarodowego koncernu - jednego z liderów na rynku wytwórców specjalistycznych produktów chemicznych dla branży budowlanej i przemysłu. Globalna sieć oddziałów w ponad 70 krajach pozwala wprowadzać najnowsze technologie oraz elastycznie dostosowywać się do rozmaitych potrzeb klientów oferując sprawdzone rozwiązania. W związku z dalszym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:
Raportując do Prezesa firmy, osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie spraw pracowniczych oraz kontakty z zewnętrzną firmą w tym zakresie. Do jej zadań należeć będzie rozwój narzędzi HRM, takich jak oceny okresowe, systemy motywacyjne, ścieżki kariery czy sukcesja stanowisk. Wykonywać będzie również inne prace administracyjne i asystenckie dla Prezesa. Będzie współpracować z kancelariami prawnymi przy weryfikacji sporządzanych umów cywilnych, pracowniczych i innych.
Od kandydatów oczekujemy doświadczenia w prowadzeniu spraw personalnych oraz znajomości zagadnień „miękkiego” HR, a także praktyki w pracach asystenckich. Niezbędne jest wyższe wykształcenie oraz bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Idealny kandydat/-ka na powyższe stanowisko to osoba otwarta i komunikatywna, samodzielna i dobrze zorganizowana, o nienagannej kulturze osobistej.