Ogłoszenie numer: 7980168, z dnia 2023-03-06
Jesteśmy firmą działającą na rynku usług elektroinstalacyjnych. W obszar działania zaliczyć możemy kompleksowe realizacje w obiektach przemysłowych, użyteczności publicznej oraz energetyce zawodowej.
Stawiamy na doświadczenie, wiedzę, kompetencje oraz rozwój, a także innowacyjność rozwiązań.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Organizacyjnych oraz Administracyjnych
Miejsce pracy: Rzgów
Opis stanowiska
- przygotowywanie i wdrażanie dokumentów (instrukcje, zasady, procedury) dotyczących procesów biznesowych,
- współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie wdrażania i optymalizacji procesów biznesowych oraz systemów zapewnienia jakości,
- nadzór nad obiegiem dokumentów oraz koordynowanie prawidłowego przepływu informacji,
- obsługa administracyjno-prawna Firmy,
- przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z wewnętrznymi procedurami,
- prowadzenie baz danych pracowników oraz wyposażenia Firmy,
- koordynacja, administracja oraz nadzór nad wewnętrznym systemem zarządzania procesami w Firmie,
- egzekwowanie stosowania przez pracowników procedur wewnętrznych wprowadzonych w Firmie,
- planowanie i realizacja zaopatrzenia administracyjno-biurowego (optymalizowanie źródeł dostaw, negocjowanie warunków współpracy),
- utrzymanie biura i wyposażenia w należytym stanie (współpraca z firmami serwisowymi, dostawcami wyposażenia biur itp.),
- dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zarządzanie i motywowanie zespołu,
- udział w codziennych pracach biura.
Wymagania
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie, prawo, administracja, ekonomia),
- wysoka umiejętność swobodnego wyrażania się w mowie i w piśmie w języku polskim i angielskim oraz doświadczenie w przygotowywaniu dokumentów,
- minimum 3-letni staż pracy, w tym co najmniej 1 rok na podobnym stanowisku,
- wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i funkcjonowania firmy, w tym prowadzenia dokumentacji formalnej,
- umiejętność samodzielnej pracy oraz dobra organizacja,
- zdolność analitycznego myślenia (tworzenia rozliczeń, analiz, podsumowań)
- biegła obsługa pakietu office,
- znajomość obsługi systemu zarządzania procesami wewnętrznymi Firmy,
- komunikatywność, asertywność, skrupulatność i konsekwencja w działaniu oraz poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania,
- czynne prawo jazdy kat. B i praktyczna umiejętność jazdy samochodem,
- uczciwość, sumienność, dyspozycyjność.
Mile widziane:
- znajomość przepisów prawa pozwalająca na tworzenie regulacji wewnętrznych,
- znajomość norm w zakresie bezpieczeństwa i zapewnienia jakości,
- znajomość branży budowlanej w kierunku elektro-energetycznym.
Oferujemy
- interesującą pracę w młodym, prężnym zespole,
- dużą samodzielność na stanowisku,
- stabilne warunki zatrudnienia oraz wynagrodzenia,
- ciekawą, pełną wyzwań pracę,
- niezbędne narzędzia do realizacji powierzonych obowiązków.
Poznaj
ELSERWIS Sp. z o.o.
EL SERWIS – to firma działająca na rynku usług elektroenergetycznych na terenie całego kraju.
Ponad 15 letnie doświadczenie oraz szerokie uprawnienia zawodowe, wiedza, kompetencje, a także innowacyjność rozwiązań to nasze główne atuty. Zapewniamy fachowość, profesjonalizm oraz nowoczesne zaplecze techniczne.
Kontrahenci cenią nas między innymi za wysoką, jakość oferowanych usług, elastyczne podejście do napotykanych problemów, błyskawiczną reakcję w sytuacjach awaryjnych oraz podejmowanie nawet najtrudniejszych wyzwań, co potwierdzają uzyskane liczne listy referencyjne.
Przedmiotem działania Firmy są kompleksowe realizacje na terenie całej Polski w zakresie energetyki zawodowej, instalacji elektroenergetycznych oraz systemów niskoprądowych w obiektach użyteczności publicznej oraz w przestrzeni automatyki przemysłowej w zakładach produkcyjnych.