Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Łódź, Limanowskiego 179    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Opis stanowiska: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
  • Sales Enablement Platform Specialist

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   łódzkie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    15 dni
    About the team You will be working out of CPBC in Szczecin, but will be part of the Commercial Excellence team that is situated in our HQ in Denmark. On a day-to-day basis, you will collaborate closely together with stakeholders in the business areas, IT colleagues, as well as our local...
  • Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Gdańsk, Uphagena 27    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Opis stanowiska: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
  • Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Administracyjnych

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: prace administracyjne na rzecz szkoły doktorskiej, ścisła współpraca z doktorantami, w tym obsługa doktorantów obcojęzycznych, obsługa procesu rekrutacji do szkoły doktorskiej, wsparcie procesu kształcenia doktorantów,...
  • Specjalista ds. Administracji i Systemów CM

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Elektronowa 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Twoimi głównymi obowiązkiem będzie administracyjne wsparcie w bieżącym działaniu Centrum Medycznego​, czyli: nadzór nad grafikami lekarskimi, sporządzanie miesięcznych i tygodniowych raportów z działalności placówki (współpraca z pionem finansów), nadzór nad sprzedażą i...
  • Asystent / Asystentka biurowa

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Zadania: Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego; Prace biurowe; Telefoniczny kontakt z klientami oraz firmami;
  • Office Support z językiem angielskim

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa pracowników i dostawców; Obsługa systemów i aplikacji; Nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; Obsługa urządzeń biurowych; Sporządzanie zamówień; Wsparcie administracyjne; Drobne prace fizyczne, np. przy...
  • Specjalista ds. administracji

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Obowiązki na stanowisku: Przygotowywanie grafików pracy dla pracowników w obszarze obsługi warsztatowej. Pilnowanie terminów badań okresowych oraz BHP. Pilnowanie i zlecanie wykonania szkoleń okresowych. Planowanie szkoleń w celu podniesienia uprawnień stanowiskowych dla pracowników w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Laboratorium

    Synevo Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Dzika 4    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Rejestracja zleceń; Kontakt z kontrahentami; Prace magazynowe (czasami trzeba coś przenieść, wypakować itp.) Prowadzenie archiwum; Obsługa zamówień kontrahentów i punktów pobrań; Opisywanie faktur; Współpraca z pozostałymi działami Synevo;
  • Referent / specjalista w Centrum Kształcenia w Języku Angielskim

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Główne obowiązki: obsługa administracyjna studentów studiów anglojęzycznych, w tym: prawidłowe prowadzenie teczek studentów, obsługa systemu USOS, nadzór nad płatnościami, współpraca z jednostkami dydaktycznymi i administracyjnymi w zakresie studiów anglojęzycznych, prowadzenie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca łódzkie Rzgów Specjalista ds. Administracyjnych Rzgów
Specjalista ds. Organizacyjnych oraz Administracyjnych

Specjalista ds. Organizacyjnych oraz Administracyjnych

EL SERWIS Jarosław Mirzejewski
Rzgów
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
626 dni temu

Ogłoszenie numer: 7980168, z dnia 2023-03-06

Jesteśmy firmą działającą na rynku usług elektroinstalacyjnych. W obszar działania zaliczyć możemy kompleksowe realizacje w obiektach przemysłowych, użyteczności publicznej oraz energetyce zawodowej.

Stawiamy na doświadczenie, wiedzę, kompetencje oraz rozwój, a także innowacyjność rozwiązań.

 

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

 

Specjalista ds. Organizacyjnych oraz Administracyjnych

Miejsce pracy: Rzgów

 

Opis stanowiska

  • przygotowywanie i wdrażanie dokumentów (instrukcje, zasady, procedury) dotyczących procesów biznesowych,
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie wdrażania i optymalizacji procesów biznesowych oraz systemów zapewnienia jakości,
  • nadzór nad obiegiem dokumentów oraz koordynowanie prawidłowego przepływu informacji,
  • obsługa administracyjno-prawna Firmy,
  • przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z wewnętrznymi procedurami,
  • prowadzenie baz danych pracowników oraz wyposażenia Firmy,
  • koordynacja, administracja oraz nadzór nad wewnętrznym systemem zarządzania procesami w Firmie,
  • egzekwowanie stosowania przez pracowników procedur wewnętrznych wprowadzonych w Firmie,
  • planowanie i realizacja zaopatrzenia administracyjno-biurowego (optymalizowanie źródeł dostaw, negocjowanie warunków współpracy),
  • utrzymanie biura i wyposażenia w należytym stanie (współpraca z firmami serwisowymi, dostawcami wyposażenia biur itp.),
  • dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zarządzanie i motywowanie zespołu,
  • udział w codziennych pracach biura.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie, prawo, administracja, ekonomia),
  • wysoka umiejętność swobodnego wyrażania się w mowie i w piśmie w języku polskim i angielskim oraz doświadczenie w przygotowywaniu dokumentów,
  • minimum 3-letni staż pracy, w tym co najmniej 1 rok na podobnym stanowisku,
  • wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i funkcjonowania firmy, w tym prowadzenia dokumentacji formalnej,
  • umiejętność samodzielnej pracy oraz dobra organizacja,
  • zdolność analitycznego myślenia (tworzenia rozliczeń, analiz, podsumowań)
  • biegła obsługa pakietu office,
  • znajomość obsługi systemu zarządzania procesami wewnętrznymi Firmy,
  • komunikatywność, asertywność, skrupulatność i konsekwencja w działaniu oraz poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania,
  • czynne prawo jazdy kat. B i praktyczna umiejętność jazdy samochodem,
  • uczciwość, sumienność, dyspozycyjność.

Mile widziane:

  • znajomość przepisów prawa pozwalająca na tworzenie regulacji wewnętrznych,
  • znajomość norm w zakresie bezpieczeństwa i zapewnienia jakości,
  • znajomość branży budowlanej w kierunku elektro-energetycznym.

Oferujemy

  • interesującą pracę w młodym, prężnym zespole,
  • dużą samodzielność na stanowisku,
  • stabilne warunki zatrudnienia oraz wynagrodzenia,
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę,
  • niezbędne narzędzia do realizacji powierzonych obowiązków.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

ELSERWIS Sp. z o.o.

EL SERWIS – to firma działająca na rynku usług elektroenergetycznych na terenie całego kraju.

Ponad 15 letnie doświadczenie oraz szerokie uprawnienia zawodowe, wiedza, kompetencje, a także innowacyjność rozwiązań to nasze główne atuty. Zapewniamy fachowość, profesjonalizm oraz nowoczesne zaplecze techniczne.

Kontrahenci cenią nas między innymi za wysoką, jakość oferowanych usług, elastyczne podejście do napotykanych problemów, błyskawiczną reakcję w sytuacjach awaryjnych oraz podejmowanie nawet najtrudniejszych wyzwań, co potwierdzają uzyskane liczne listy referencyjne.

Przedmiotem działania Firmy są kompleksowe realizacje na terenie całej Polski w zakresie energetyki zawodowej, instalacji elektroenergetycznych oraz systemów niskoprądowych w obiektach użyteczności publicznej oraz w przestrzeni automatyki przemysłowej w zakładach produkcyjnych.

Podobne oferty

  • Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Łódź, Limanowskiego 179    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Opis stanowiska: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
  • Sales Enablement Platform Specialist

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   łódzkie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    15 dni
    About the team You will be working out of CPBC in Szczecin, but will be part of the Commercial Excellence team that is situated in our HQ in Denmark. On a day-to-day basis, you will collaborate closely together with stakeholders in the business areas, IT colleagues, as well as our local...
  • Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Gdańsk, Uphagena 27    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Opis stanowiska: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
  • Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Administracyjnych

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: prace administracyjne na rzecz szkoły doktorskiej, ścisła współpraca z doktorantami, w tym obsługa doktorantów obcojęzycznych, obsługa procesu rekrutacji do szkoły doktorskiej, wsparcie procesu kształcenia doktorantów,...
  • Specjalista ds. Administracji i Systemów CM

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Elektronowa 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Twoimi głównymi obowiązkiem będzie administracyjne wsparcie w bieżącym działaniu Centrum Medycznego​, czyli: nadzór nad grafikami lekarskimi, sporządzanie miesięcznych i tygodniowych raportów z działalności placówki (współpraca z pionem finansów), nadzór nad sprzedażą i...
  • Asystent / Asystentka biurowa

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Zadania: Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego; Prace biurowe; Telefoniczny kontakt z klientami oraz firmami;
  • Office Support z językiem angielskim

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa pracowników i dostawców; Obsługa systemów i aplikacji; Nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; Obsługa urządzeń biurowych; Sporządzanie zamówień; Wsparcie administracyjne; Drobne prace fizyczne, np. przy...
  • Specjalista ds. administracji

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Obowiązki na stanowisku: Przygotowywanie grafików pracy dla pracowników w obszarze obsługi warsztatowej. Pilnowanie terminów badań okresowych oraz BHP. Pilnowanie i zlecanie wykonania szkoleń okresowych. Planowanie szkoleń w celu podniesienia uprawnień stanowiskowych dla pracowników w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Laboratorium

    Synevo Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Dzika 4    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Rejestracja zleceń; Kontakt z kontrahentami; Prace magazynowe (czasami trzeba coś przenieść, wypakować itp.) Prowadzenie archiwum; Obsługa zamówień kontrahentów i punktów pobrań; Opisywanie faktur; Współpraca z pozostałymi działami Synevo;
  • Referent / specjalista w Centrum Kształcenia w Języku Angielskim

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Główne obowiązki: obsługa administracyjna studentów studiów anglojęzycznych, w tym: prawidłowe prowadzenie teczek studentów, obsługa systemu USOS, nadzór nad płatnościami, współpraca z jednostkami dydaktycznymi i administracyjnymi w zakresie studiów anglojęzycznych, prowadzenie...