Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracji - pracownik biura budowy

    Jww Invest S. A.   łódzkie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
  • Specjalista ds. administracji z j. francuskim

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów; Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów; Wystawianie faktur dla płatników i klientów; Zarządzanie danymi w systemie CRM; Udział w różnych...
  • Specjalista w Zespole Wsparcia Biznesowego

    PGE Systemy S.A.   Bełchatów    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie
    8 dni
    Zakres obowiązków Inicjowanie i udział w procesów zakupowych Wprowadzanie zamówień oraz rozliczanie faktur w systemie SAP oraz wprowadzanie wniosków zakupowych w systemie zakupowym Tworzenie dokumentów formalnych (umowy, wnioski, archiwizowanie) Wsparcie procesów planowania i kontroli...
  • Starszy Specjalista ds. administracyjnych kar pieniężnych w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Łowicz    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach administracyjnych kar pieniężnych, w tym ich wymierzania, odstąpienia od ich wymierzenia oraz w sprawach ulg w ich spłacie, udzielanie wyjaśnień i informacji podmiotom w zakresie spraw...
  • Starszy Specjalista ds. administracyjnych kar pieniężnych w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Piotrków Trybunalski    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach administracyjnych kar pieniężnych, w tym ich wymierzania, odstąpienia od ich wymierzenia oraz w sprawach ulg w ich spłacie, udzielanie wyjaśnień i informacji podmiotom w zakresie spraw...
  • Operations and Commercial Manager

    Growth Intelligence Advisors GmbH   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat   4 500 - 5 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Job description: The position will report directly to the Managing Partner and work closely with him to manage the network, new and current client relationships, and vendor relationships. The individual should have strong organizational capabilities and be comfortable working in English as the...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Administracji Grafikami

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę
    1 godz.
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Prawidłowe i terminowe wprowadzanie grafików personelu medycznego; Ścisłą współpracę z Centrami Medicover, Salonami Optycznymi, Centrami; Stomatologicznymi w Polsce w zakresie zmian grafikowych, absencji, czy odwołań grafików; Nadzór nad...
  • Referent / Referentka ds. obsługi administracyjnej

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną Studium Języków Obcych. Zakres obowiązków: obsługa administracyjna biura tłumaczeń w ścisłej współpracy z pełnomocnikiem dyrektora Studium Języków Obcych ds. tłumaczeń, obsługa sekretariatu...
  • Referent

    PGE Dystrybucja S.A.   Zamość    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa Systemów Pomiarowych Obsługa Systemu Akwizycji Danych Odczytowych w zakresie danych rozliczeniowych Pozyskiwanie danych pomiarowych w sposób zdalny Przetwarzanie danych pomiarowych (weryfikacja, agregacja, udostępnianie) Obsługa reklamacji w zakresie danych...
  • Pracownik administracyjny do działu współpracy z językiem niemieckim

    Max Bau Sp. z o.o.   Opole, ul. Wrocławska 62    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Obowiązki: Sprawy administracyjne, kontakty telefoniczne z kontrahentami na terenie Niemiec. Wyłączne miejsce pracy: Opole
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca łódzkie Rzgów Specjalista ds. Administracyjnych Rzgów
Specjalista ds. Organizacyjnych oraz Administracyjnych

Specjalista ds. Organizacyjnych oraz Administracyjnych

EL SERWIS Jarosław Mirzejewski
Rzgów
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
561 dni temu

Ogłoszenie numer: 7980168, z dnia 2023-03-06

Jesteśmy firmą działającą na rynku usług elektroinstalacyjnych. W obszar działania zaliczyć możemy kompleksowe realizacje w obiektach przemysłowych, użyteczności publicznej oraz energetyce zawodowej.

Stawiamy na doświadczenie, wiedzę, kompetencje oraz rozwój, a także innowacyjność rozwiązań.

 

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

 

Specjalista ds. Organizacyjnych oraz Administracyjnych

Miejsce pracy: Rzgów

 

Opis stanowiska

  • przygotowywanie i wdrażanie dokumentów (instrukcje, zasady, procedury) dotyczących procesów biznesowych,
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie wdrażania i optymalizacji procesów biznesowych oraz systemów zapewnienia jakości,
  • nadzór nad obiegiem dokumentów oraz koordynowanie prawidłowego przepływu informacji,
  • obsługa administracyjno-prawna Firmy,
  • przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z wewnętrznymi procedurami,
  • prowadzenie baz danych pracowników oraz wyposażenia Firmy,
  • koordynacja, administracja oraz nadzór nad wewnętrznym systemem zarządzania procesami w Firmie,
  • egzekwowanie stosowania przez pracowników procedur wewnętrznych wprowadzonych w Firmie,
  • planowanie i realizacja zaopatrzenia administracyjno-biurowego (optymalizowanie źródeł dostaw, negocjowanie warunków współpracy),
  • utrzymanie biura i wyposażenia w należytym stanie (współpraca z firmami serwisowymi, dostawcami wyposażenia biur itp.),
  • dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zarządzanie i motywowanie zespołu,
  • udział w codziennych pracach biura.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie, prawo, administracja, ekonomia),
  • wysoka umiejętność swobodnego wyrażania się w mowie i w piśmie w języku polskim i angielskim oraz doświadczenie w przygotowywaniu dokumentów,
  • minimum 3-letni staż pracy, w tym co najmniej 1 rok na podobnym stanowisku,
  • wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i funkcjonowania firmy, w tym prowadzenia dokumentacji formalnej,
  • umiejętność samodzielnej pracy oraz dobra organizacja,
  • zdolność analitycznego myślenia (tworzenia rozliczeń, analiz, podsumowań)
  • biegła obsługa pakietu office,
  • znajomość obsługi systemu zarządzania procesami wewnętrznymi Firmy,
  • komunikatywność, asertywność, skrupulatność i konsekwencja w działaniu oraz poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania,
  • czynne prawo jazdy kat. B i praktyczna umiejętność jazdy samochodem,
  • uczciwość, sumienność, dyspozycyjność.

Mile widziane:

  • znajomość przepisów prawa pozwalająca na tworzenie regulacji wewnętrznych,
  • znajomość norm w zakresie bezpieczeństwa i zapewnienia jakości,
  • znajomość branży budowlanej w kierunku elektro-energetycznym.

Oferujemy

  • interesującą pracę w młodym, prężnym zespole,
  • dużą samodzielność na stanowisku,
  • stabilne warunki zatrudnienia oraz wynagrodzenia,
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę,
  • niezbędne narzędzia do realizacji powierzonych obowiązków.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

ELSERWIS Sp. z o.o.

EL SERWIS – to firma działająca na rynku usług elektroenergetycznych na terenie całego kraju.

Ponad 15 letnie doświadczenie oraz szerokie uprawnienia zawodowe, wiedza, kompetencje, a także innowacyjność rozwiązań to nasze główne atuty. Zapewniamy fachowość, profesjonalizm oraz nowoczesne zaplecze techniczne.

Kontrahenci cenią nas między innymi za wysoką, jakość oferowanych usług, elastyczne podejście do napotykanych problemów, błyskawiczną reakcję w sytuacjach awaryjnych oraz podejmowanie nawet najtrudniejszych wyzwań, co potwierdzają uzyskane liczne listy referencyjne.

Przedmiotem działania Firmy są kompleksowe realizacje na terenie całej Polski w zakresie energetyki zawodowej, instalacji elektroenergetycznych oraz systemów niskoprądowych w obiektach użyteczności publicznej oraz w przestrzeni automatyki przemysłowej w zakładach produkcyjnych.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracji - pracownik biura budowy

    Jww Invest S. A.   łódzkie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
  • Specjalista ds. administracji z j. francuskim

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów; Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów; Wystawianie faktur dla płatników i klientów; Zarządzanie danymi w systemie CRM; Udział w różnych...
  • Specjalista w Zespole Wsparcia Biznesowego

    PGE Systemy S.A.   Bełchatów    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie
    8 dni
    Zakres obowiązków Inicjowanie i udział w procesów zakupowych Wprowadzanie zamówień oraz rozliczanie faktur w systemie SAP oraz wprowadzanie wniosków zakupowych w systemie zakupowym Tworzenie dokumentów formalnych (umowy, wnioski, archiwizowanie) Wsparcie procesów planowania i kontroli...
  • Starszy Specjalista ds. administracyjnych kar pieniężnych w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Łowicz    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach administracyjnych kar pieniężnych, w tym ich wymierzania, odstąpienia od ich wymierzenia oraz w sprawach ulg w ich spłacie, udzielanie wyjaśnień i informacji podmiotom w zakresie spraw...
  • Starszy Specjalista ds. administracyjnych kar pieniężnych w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Piotrków Trybunalski    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach administracyjnych kar pieniężnych, w tym ich wymierzania, odstąpienia od ich wymierzenia oraz w sprawach ulg w ich spłacie, udzielanie wyjaśnień i informacji podmiotom w zakresie spraw...
  • Operations and Commercial Manager

    Growth Intelligence Advisors GmbH   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat   4 500 - 5 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Job description: The position will report directly to the Managing Partner and work closely with him to manage the network, new and current client relationships, and vendor relationships. The individual should have strong organizational capabilities and be comfortable working in English as the...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Administracji Grafikami

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę
    1 godz.
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Prawidłowe i terminowe wprowadzanie grafików personelu medycznego; Ścisłą współpracę z Centrami Medicover, Salonami Optycznymi, Centrami; Stomatologicznymi w Polsce w zakresie zmian grafikowych, absencji, czy odwołań grafików; Nadzór nad...
  • Referent / Referentka ds. obsługi administracyjnej

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną Studium Języków Obcych. Zakres obowiązków: obsługa administracyjna biura tłumaczeń w ścisłej współpracy z pełnomocnikiem dyrektora Studium Języków Obcych ds. tłumaczeń, obsługa sekretariatu...
  • Referent

    PGE Dystrybucja S.A.   Zamość    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa Systemów Pomiarowych Obsługa Systemu Akwizycji Danych Odczytowych w zakresie danych rozliczeniowych Pozyskiwanie danych pomiarowych w sposób zdalny Przetwarzanie danych pomiarowych (weryfikacja, agregacja, udostępnianie) Obsługa reklamacji w zakresie danych...
  • Pracownik administracyjny do działu współpracy z językiem niemieckim

    Max Bau Sp. z o.o.   Opole, ul. Wrocławska 62    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Obowiązki: Sprawy administracyjne, kontakty telefoniczne z kontrahentami na terenie Niemiec. Wyłączne miejsce pracy: Opole