Ogłoszenie numer: 7980168, z dnia 2023-03-06
Jesteśmy firmą działającą na rynku usług elektroinstalacyjnych. W obszar działania zaliczyć możemy kompleksowe realizacje w obiektach przemysłowych, użyteczności publicznej oraz energetyce zawodowej.
Stawiamy na doświadczenie, wiedzę, kompetencje oraz rozwój, a także innowacyjność rozwiązań.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Organizacyjnych oraz Administracyjnych
Miejsce pracy: Rzgów
Opis stanowiska
- przygotowywanie i wdrażanie dokumentów (instrukcje, zasady, procedury) dotyczących procesów biznesowych,
- współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie wdrażania i optymalizacji procesów biznesowych oraz systemów zapewnienia jakości,
- nadzór nad obiegiem dokumentów oraz koordynowanie prawidłowego przepływu informacji,
- obsługa administracyjno-prawna Firmy,
- przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z wewnętrznymi procedurami,
- prowadzenie baz danych pracowników oraz wyposażenia Firmy,
- koordynacja, administracja oraz nadzór nad wewnętrznym systemem zarządzania procesami w Firmie,
- egzekwowanie stosowania przez pracowników procedur wewnętrznych wprowadzonych w Firmie,
- planowanie i realizacja zaopatrzenia administracyjno-biurowego (optymalizowanie źródeł dostaw, negocjowanie warunków współpracy),
- utrzymanie biura i wyposażenia w należytym stanie (współpraca z firmami serwisowymi, dostawcami wyposażenia biur itp.),
- dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zarządzanie i motywowanie zespołu,
- udział w codziennych pracach biura.
Wymagania
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie, prawo, administracja, ekonomia),
- wysoka umiejętność swobodnego wyrażania się w mowie i w piśmie w języku polskim i angielskim oraz doświadczenie w przygotowywaniu dokumentów,
- minimum 3-letni staż pracy, w tym co najmniej 1 rok na podobnym stanowisku,
- wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i funkcjonowania firmy, w tym prowadzenia dokumentacji formalnej,
- umiejętność samodzielnej pracy oraz dobra organizacja,
- zdolność analitycznego myślenia (tworzenia rozliczeń, analiz, podsumowań)
- biegła obsługa pakietu office,
- znajomość obsługi systemu zarządzania procesami wewnętrznymi Firmy,
- komunikatywność, asertywność, skrupulatność i konsekwencja w działaniu oraz poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania,
- czynne prawo jazdy kat. B i praktyczna umiejętność jazdy samochodem,
- uczciwość, sumienność, dyspozycyjność.
Mile widziane:
- znajomość przepisów prawa pozwalająca na tworzenie regulacji wewnętrznych,
- znajomość norm w zakresie bezpieczeństwa i zapewnienia jakości,
- znajomość branży budowlanej w kierunku elektro-energetycznym.
Oferujemy
- interesującą pracę w młodym, prężnym zespole,
- dużą samodzielność na stanowisku,
- stabilne warunki zatrudnienia oraz wynagrodzenia,
- ciekawą, pełną wyzwań pracę,
- niezbędne narzędzia do realizacji powierzonych obowiązków.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.