Firma zajmująca się tworzeniem konstrukcji stalowych, poszukuje pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. organizacyjno-prawnych
Miejsce pracy: Wólka Pełkińska
Obowiązki
- sporządzanie, formułowanie i opiniowanie wzorów umów
- sporządzanie i koordynacja procesu powstawania i dystrybucji umów podwykonawczych, umów zlecenia, dzieło, umów najmu, umów na dostawy, umów na usługi oraz załączników, aneksów, deklaracji wekslowych do umów i innych dokumentów
- prowadzenie rejestru umów, sporządzanie zestawień umów realizowanych
- sporządzanie zleceń
- kompletowanie dokumentów rejestrowych
- przygotowywanie zabezpieczeń umów i sprawdzanie poprawności z wymaganiami inwestora
- opiniowanie zwrotów kaucji dla podwykonawców, wystawianie referencji dla podwykonawców
- sprawdzanie zgodności treści umowy dotyczących realizacji z umową z inwestorem
- przygotowywanie planów finansowych i planów płatności zgodnie z zapisami umowy
- archiwizacja całej dokumentacji związanej z przygotowaniem umowy i jej realizacją
- w zakresie dokumentacji spółki koordynacja współpracy z Kancelarią Prawną, przygotowywanie dokumentów (KRS, KRK, zarządzeń itd.)
- stała współpraca z Zarządem Spółki
- organizacja pracy zarządu spółki
Wymagania
- wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne
- znajomość Kodeksu Cywilnego, Kodeksu Spółek Handlowych, Prawa Budowlanego, Prawa wekslowego, procedur oraz archiwizacji dokumentów
- doświadczenie w firmie budowlanej lub produkcyjnej, np. w dziale administracji kontraktów i umów
- bardzo dobra znajomość j. niemieckiego i/lub j. angielskiego
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i urządzeń biurowych
- komunikatywność,
- operatywność,
- kreatywność,
- umiejętności negocjacyjne,
- analityczne myślenie
- umiejętność efektywnego zarządzania czasem
- samodzielność w działaniu
- prawo jazdy kat. B.
- gotowość do podróży służbowych
Oferujemy
- ciekawą i pełną wyzwań pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowane pozycji