Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair. Wsparcie klientów poprzez rozmowy telefoniczne, czat oraz e-mail. Udzielanie ogólnych informacji oraz pomoc w przypadku trudności w podróży. Informowanie o problemach związanych z bagażem, rezerwacjami biletów i przekładaniem lotów....
Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair. Wsparcie klientów poprzez rozmowy telefoniczne, czat oraz e-mail. Udzielanie ogólnych informacji oraz pomoc w przypadku trudności w podróży. Informowanie o problemach związanych z bagażem, rezerwacjami biletów i przekładaniem lotów....
Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczych Ryanair. Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie w trudnościach podróżnych. Informowanie o bagażach, rezerwacjach biletów i zmianach w lotach. Rozwiązywanie codziennych...
Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczych Ryanair. Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie w trudnościach podróżnych. Informowanie o bagażach, rezerwacjach biletów i zmianach w lotach. Rozwiązywanie codziennych...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
Specjalista ds. organizacji wyjazdów turystycznych
Specjalista ds. organizacji wyjazdów turystycznych
Centrum Turystyki
Suchy Las
praca stacjonarna
2554 dni temu
Centrum Turystyki Oskar, wiodący na rynku ekspert turystyki autokarowej, do swojego zespołu poszukuje aktualnie osoby na stanowisko:
Specjalista ds. organizacji wyjazdów turystycznych
Miejsce pracy: Suchy Las
Zakres obowiązków:
rekrutacja pilotów wycieczek i rezydentów,
koordynowanie i organizacja obozów młodzieżowych,
rezerwacje hoteli i tworzenie list hotelowych,
tworzenie list autokarowych,
kontrola regulacji płatności,
ubezpieczanie uczestników wycieczek,
odprawy rezydentów i pilotów,
przygotowywanie kalkulacji wyjazdów,
pełne zarządzanie produktem turystycznym (planowanie wyjazdów na każdym etapie, z uwzględnieniem tras, atrakcji, zakwaterowania, itp., koordynowanie pracy pilota i inne).
Wymagania:
wykształcenie kierunkowe lub minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
wysoko rozwinięte umiejętności planowania oraz organizowania pracy,
umiejętność przeprowadzania rekrutacji,
umiejętność pracy pod presją czasu,
biegła w mowie i piśmie znajomość języka angielskiego,
bardzo dobra znajomość programu Excel,
dyspozycyjność,
zdolności analityczne i organizacyjne, samodzielność w działaniu.
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji oraz osiąganych rezultatów,
samodzielną i ambitną pracę w renomowanej firmie z branży turystycznej,
udział w ciekawych i angażujących projektach,
możliwość udziału w wyjazdach typu study tour i innych wycieczkach promocyjnych,
pracę w przyjaznym, energicznym i zaangażowanym zespole.
Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair. Wsparcie klientów poprzez rozmowy telefoniczne, czat oraz e-mail. Udzielanie ogólnych informacji oraz pomoc w przypadku trudności w podróży. Informowanie o problemach związanych z bagażem, rezerwacjami biletów i przekładaniem lotów....
Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair. Wsparcie klientów poprzez rozmowy telefoniczne, czat oraz e-mail. Udzielanie ogólnych informacji oraz pomoc w przypadku trudności w podróży. Informowanie o problemach związanych z bagażem, rezerwacjami biletów i przekładaniem lotów....
Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczych Ryanair. Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie w trudnościach podróżnych. Informowanie o bagażach, rezerwacjach biletów i zmianach w lotach. Rozwiązywanie codziennych...
Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczych Ryanair. Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie w trudnościach podróżnych. Informowanie o bagażach, rezerwacjach biletów i zmianach w lotach. Rozwiązywanie codziennych...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...