Stanowisko
Specjalista ds. organizacji szkoleń i obsługi klienta biznesowego
Miejsce pracy: Warszawa
MM Conferences S.A. to wiodący i niezależny organizator spotkań biznesowych w Polsce. Rokrocznie przygotowujemy kilkaset projektów szkoleniowo-konferencyjnych. Wiele z nich posiada własną markę i ugruntowaną pozycję na rynku. Spółka, która powstała w 2008 roku stała się liderem jeśli chodzi o konferencje dedykowane dla branży telekomunikacyjnej i mediów. Gwarantem jakości organizowanych wydarzeń jest zarówno współpraca z czołowymi graczami rynku, jak również zespół doświadczonych managerów, producentów oraz handlowców.
Jesteś gotowy na pracę z najlepszymi?
Opis stanowiska:
- Nadzorowanie rynku i badanie potrzeb nowych oraz stałych klientów
- Organizacja oraz koordynacja szkoleń miękkich we współpracy z Trenerami zewnętrznymi
- Wybór koncepcji oraz nadzór nad opracowaniem planu szkolenia
- Poszukiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi Trenerami
- Obsługa telefoniczna oraz e-mailowa klientów biznesowych
- Komunikowanie działań szkoleniowych klientom spółki
- Planowanie działań szkoleniowych, przygotowywanie harmonogramów; praca według przygotowanego planu i harmonogramu działań
- Udział i koordynacja szkoleń podczas ich realizacji
Wymagania:
- Doświadczenie w branży szkoleniowo-konferencyjnej
- Doświadczenie w obsłudze klienta/sprzedaży
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Umiejętność planowania i ustalania priorytetów
- Podstawowa umiejętność prowadzenia projektów
- Komunikatywność i otwartość, łatwość nawiązywania kontaktów biznesowych
- Zdolności negocjacyjne
Oferujemy:
- Samodzielność w realizacji zadań
- Udział w interesujących projektach szkoleniowych
- Liczne wyjazdy i imprezy szkoleniowo – integracyjne
- Bardzo atrakcyjną lokalizację biura przy pl. Bankowym, 50 m od stacji metra Ratusz Arsenał