Kim jesteśmy?
Cert Partner jest rodzinną firmą, która od 17 lat zajmuje się oceną zgodności produktów z wymaganiami bezpieczeństwa. Specjalizujemy się w bezpieczeństwie maszyn i produktów, podlegających wymaganiom oznaczenia CE. Prowadzimy szkolenia, doradzamy, przeprowadzamy audyty i pomagamy naszym Klientom dostosować produkty do wymagań bezpieczeństwa. Dostarczamy również oprogramowanie wspomagające proces oceny zgodności, oceny ryzyka i certyfikacji maszyn. Realizujemy projekty dla najmniejszych jak i największych światowych firm produkcyjnych, wspierając je naszą ekspercką wiedzą i doświadczeniem. Wspomagamy również najbardziej znane na świecie jednostki certyfikujące.
Jacy jesteśmy na co dzień?
Bardzo cenimy współpracę i dobrą atmosferę w pracy. Dlatego dbamy o wzajemne wsparcie i koleżeńskie relacje zarówno ze współpracownikami jak i przełożonymi. Motywuje nas praca z ludźmi z własną inicjatywą, którzy nie potrzebują szczegółowych wytycznych, by rozpocząć działanie. Uwielbiamy pracować z ludźmi, którzy potrafią być samodzielni i odpowiedzialni za swój obszar działania w firmie, a zarazem tymi, którzy czasem zainteresują się, czy ktoś inny w zespole nie potrzebuje pomocy w realizacji wspólnego celu. Jeżeli TY również chcesz współtworzyć takie przyjazne warunki pracy, to serdecznie zapraszamy Cię do nas.
DOŁĄCZ do naszego zespołu! Aplikuj na stanowisko:
- tworzenie i realizację planów sprzedażowych firmy / - planowanie, realizacja/koordynowanie działań marketingowych i raportowanie ich efektów do Zarządu,
- przygotowywanie miesięcznych raportów aktywności sprzedażowej,
- stałe monitorowanie i analiza rynku oraz pozyskiwanie informacji na temat bieżącej sytuacji w branży,
- tworzenie i wdrażanie strategii sprzedażowej oraz marketingowej firmy i jej produktów,
- planowanie i realizowanie kampanii reklamowych,
- promocję i budowanie marki/przedsiębiorstwa,
- tworzenie i aktualizacja treści firmowej strony WWW,
- obsługę mediów społecznościowych, wpisów w serwisach branżowych,
- regularne prowadzenie newslettera firmowego,
- przygotowywanie koncepcji materiałów reklamowych,
- badanie potrzeb rynku poprzez kontakt osobisty i telefoniczny z klientami,
- planowanie i nadzór nad realizacją działań:
- promocyjnych w trakcie branżowych targów i konferencji,
- agencji reklamowych, firm zajmujących się PR-em,
- sprzedaż telefoniczną usług i produktów przez telefon,
- współpracę z pozostałymi działami firmy.
- stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę w pełnym wymiarze godzin),
- wynagrodzenie: podstawa + premia za wyniki,
- dużą ilość szkoleń inżynierskich, marketingowych i sprzedażowych oraz wsparcie merytoryczne,
- pracę w naszym biurze w Opolu, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 16:00,
- narzędzia i materiały niezbędne do pracy,
- pracę w młodym i zaangażowanym zespole.
- wykształcenia wyższego,
- doświadczenia na podobnym stanowisku (preferowane w branży usług dla przemysłu) – warunek konieczny,
- doświadczenia w sprzedaży/marketingu B2B,
- umiejętności nawiązywania kontaktów i budowania trwałych relacji biznesowych,
- inicjatywy i kreatywności w dostarczaniu gotowych rozwiązań w zakresie promocji i rozwoju firmy,
- samodzielności w działaniu, systematyczności, umiejętności planowania i bardzo dobrych zdolności organizacyjnych,
- staranności, dokładności oraz zaangażowania w wykonywaną pracę,
- gotowości do wyjazdów służbowych,
- prawa jazdy kat. B,
- dobrej znajomości i obsługi pakietu MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint),
- gotowości do związania się z firmą na dłużej.
- wykształcenia wyższe techniczne,
- znajomość branży produkcyjno-przemysłowej lub gotowość do jej poznania,
- doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta i sprzedaży telefonicznej,
- język angielski lub język niemiecki na poziomie komunikatywnym.