CEMEX to globalny lider w branży materiałów budowlanych. Od ponad 100 lat dostarczamy wysokiej jakości produkty i usługi naszym klientom i społecznościom na całym świecie. CEMEX Polska należy do czołówki krajowych producentów cementu, betonu i kruszyw oraz do grona liderów zrównoważonego rozwoju. W naszych licznych zakładach produkcyjnych oraz w biurze korporacyjnym w Warszawie zatrudniamy blisko 1300 osób.
Aktualnie poszukujemy Kandydatów / Kandydatek do pracy na stanowisku:
- Planowanie i modelowanie przepływów materiałów i produktów pomiędzy zakładami CEMEX a klientami;
- Planowanie, modelowanie i monitorowanie poziomu zapasów na zakładach CEMEX;
- Kontrola realizacji planów sprzedaży i produkcji cementu;
- Analiza kosztów i wskaźników produktywności łańcucha dostaw;
- Przygotowanie danych do planowania operacyjnego łańcucha dostaw oraz wynikającego z planu budżetu
kosztów; - Projektowanie i przygotowywanie projektów usprawniających efektywność łańcucha dostaw;
- Prowadzenie bieżących analiz prowadzonych działań i podejmowanie inicjatyw w kierunku zwiększenia optymalności projektów działu;
- Współpraca z innymi jednostkami (pionem produkcji oraz sprzedaży cementu) w realizacji zadań.
- Wykształcenie wyższe (preferowane: ekonomiczne, logistyczne lub z zakresu towaroznawstwa);
- Minimum roczne doświadczenie zawodowe w pracy w planowaniu produkcji lub w działach logistyki / transportu / zarządzania łańcuchem dostaw w firmach o profilu produkcyjnym;
- Dobra znajomość zagadnień logistycznych i zarządzania łańcuchem dostaw;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- Bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office (w szczególności MS Excel i MS Access);
- Umiejętność obsługi baz danych;
- Zdolność do podejmowania trafnych decyzji i osiągania wyznaczonych celów pod presją czasu;
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne;
- Umiejętność podejmowania inicjatywy w pracy, wdrażania pomysłów usprawniających pracę, odpowiedzialność za podejmowane działania.
- Pracę w przyjaznym zespole, w którym ceni się twórcze myślenie, dzielenie się wiedzą i doświadczeniami;
- Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia w różnych obszarach biznesu;
- Szansę rozwoju kariery w polskiej organizacji i międzynarodowych strukturach CEMEX;
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Konkurencyjne wynagrodzenie, rozbudowane benefity i programy dla pracowników.
Oferta skierowana jest również do Kandydatów/ek z orzeczoną niepełnosprawnością. Aplikując na to stanowisko, masz pewność, że będziesz oceniany/a wyłącznie na podstawie swoich kompetencji.
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania