Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Analityk Biznesowy Kraków
Specjalista ds. optymalizacji i automatyzacji procesów biurowych

Specjalista ds. optymalizacji i automatyzacji procesów biurowych

Conrad Electronic Sp. z o.o.
Kraków, Prądnik Czerwony
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna / hybrydowa
rekrutacja online
3 godz. temu
Conrad to jeden z największych dostawców dla przemysłu w zakresie elektroniki, techniki instalacyjnej oraz rozwiązań dla służb utrzymania ruchu. Nasz asortyment obejmuje ponad 1 000 000 produktów, w tym m.in. przyrządy pomiarowe, zasilacze, elementy techniki lutowniczej, podzespoły elektroniczne, komponenty aktywne i pasywne, elementy elektromechaniki, automatyki, pneumatyki, narzędzia, a także kable, materiały montażowe, urządzenia warsztatowe i wiele więcej. Jako profesjonalny partner biznesowy koncentrujemy się na połączeniu najlepszych produktów oraz kompleksowych usług w jednym miejscu.
Specjalista ds. optymalizacji i automatyzacji procesów biurowych
Miejsce pracy: Kraków, Prądnik Czerwony
Twój zakres obowiązków:
  • Przeprowadzenie wstępnej oceny procesów.
  • Zarządzanie projektami tranzycyjnymi i optymalizacyjnymi - definiowanie, planowanie (harmonogramu, zadań i zasobów), zarządzanie, kontrolowanie i podsumowywanie projektów.
  • Mapowanie procesów i zapewnienie niezbędnej dokumentacji dla procesów podlegających przejściu lub optymalizacji.
  • Dbanie o odpowiedni transfer wiedzy w zakresie przenoszonych/optymalizowanych procesów.
  • Koordynowanie działań i zadań między członkami zespołu projektowego, innymi działami wewnętrznymi, aby osiągnąć cele projektu i zapewnić terminowość realizacji projektu.
  • Dzielenie się wiedzą i wnioskami z innymi zespołami i członkami zespołu projektowego.
  • Aktywna identyfikacja ryzyka i eskalacja w razie potrzeby.
  • Prowadzenie regularnych spotkań ze wszystkimi interesariuszami (międzynarodowe środowisko pracy) w celu zebrania statusu i omówienia problemów związanych z projektem.
  • Tworzenie raportów i prezentacji dla kierownictwa.
Nasze wymagania:
  • Komunikatywny poziom języka angielskiego (min. B2/C1) - praca w międzynarodowym środowisku.
  • Co najmniej 2 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w międzynarodowym środowisku SSC lub BPO.
  • Wiedza i doświadczenie w zakresie zarządzania projektami.
  • Wiedza i doświadczenie w zakresie koordynowania, mapowania procesów.
  • Wiedza z zakresu optymalizacji procesów biznesowych (lean management, six sigma itp.).
  • Wykształcenie wyższe.
Mile widziane:
  • Certyfikacja projektów (PMP, PRINCE2, Agile PM itp.).
  • Doświadczenie w obszarze obsługi klienta.
  • Znajomość SAP.
  • Znajomość języka niemieckiego.
Benefity:
  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Prywatna opieka medyczna
  • Owoce
  • Zniżki na firmowe produkty i usługi
  • Kawa / Herbata
  • Dofinansowanie wypoczynku

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Conrad Electronic sp. z o.o. z siedzibą w: Pilotów 10, 31-462 Kraków (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania. Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji. Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany. Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres maks. 1 roku od zakończenia publikacji ogłoszenia, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach. W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: agnieszka.hrabia@conrad.pl.
Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

Conrad Electronic Sp. z o.o.

Conrad to jeden z największych dostawców dla przemysłu w zakresie elektroniki, techniki instalacyjnej oraz rozwiązań dla służb utrzymania ruchu. Nasz asortyment obejmuje ponad 1 000 000 produktów, w tym m.in. przyrządy pomiarowe, zasilacze, elementy techniki lutowniczej, podzespoły elektroniczne, komponenty aktywne i pasywne, elementy elektromechaniki, automatyki, pneumatyki, narzędzia, a także kable, materiały montażowe, urządzenia warsztatowe i wiele więcej. Jako profesjonalny partner biznesowy koncentrujemy się na połączeniu najlepszych produktów oraz kompleksowych usług w jednym miejscu.

Podobne oferty

  • Finance Application Support Analyst - French Speaker

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Day-to-day responsibilities include: Coordinate with end users and assist them with their regular problems/issues, these issues will be managed through Aon’s ticketing system – Service Now. Develop new ideas and present them to the end users and team. Analysing and documenting the issues,...
  • Finance Application Support Analyst - Dutch Speaker

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Day-to-day responsibilities include: Coordinate with end users and assist them with their regular problems/issues, these issues will be managed through Aon’s ticketing system – Service Now. Develop new ideas and present them to the end users and team. Analysing and documenting the issues,...
  • Finance Application Support Analyst - German Speaker

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Day-to-day responsibilities include: Coordinate with end users and assist them with their regular problems/issues, these issues will be managed through Aon’s ticketing system – Service Now. Develop new ideas and present them to the end users and team. Analysing and documenting the issues,...
  • Konsultant ds. rozwiązań biznesowych - finanse i księgowość

    Comarch S.A.   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / o dzieło / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    TWOJE ZADANIA Prowadzenie prezentacji systemów Comarch ERP u obecnych i potencjalnych klientów (obszary: finanse i księgowość, środki trwałe, kadry i płace, controlling) Analiza potrzeb biznesowych klientów w zakresie wymagań dla systemu informatycznego; Wsparcie merytoryczne w zakresie...
  • US Broking Client Service Delivery Administrator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Overview The main goal of all teams involved in US broking is to advise our clients on the best group healthcare insurance offered by medical vendors on the market, in cooperation with our US teams. Based on the received documentation concerning different insurance options available, we analyze and...
  • Actuarial Analyst

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    What the day will look like? You will work in a variety of project teams together with A&A colleagues in other locations to deliver a wide range of actuarial and analytical solutions to Aon's global client base. From day one, you will be given responsibility on projects, assisting more senior...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Transakcji Klientowskich

    Bank Pocztowy S.A.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków ewidencja, potwierdzanie i rozliczanie transakcji zawartych przez Departament Skarbu z klientem instytucjonalnym (FX Spot) realizacja i rozliczanie poleceń wypłaty w obrocie dewizowym w systemie SWIFT i TARGET; realizacja zasileń rachunków w innych bankach pod obsługę...
  • Specjalista / Specjalistka ds. procesu zarządzania kapitałem

    Bank Pocztowy S.A.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków udział w realizacji procesów wewnętrznych związanych z zarządzaniem kapitałem i procesem ICAAP; udział w wyliczaniu miar adekwatności kapitałowej i MREL; realizacja testów warunków skrajnych; udział w aktualizacji Planu Naprawy; dokonywanie analiz oraz...
  • Analityk Finansowy / Analityczka Finansowa (Finanse Łańcucha Dostaw)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Samodzielne prowadzenie controllingu zakupów bezpośrednich - prowadzenie procesu budżetowania zakupów bezpośrednich w zakresie cen i kursów walut, miesięczne i kwartalne prognozowanie wyniku na zakupach...
  • Specjalista Produktowy Multiagencyjny

    GRUPA PZU   Radom    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Wsparcie Kierownika Sprzedaży w realizacji planów i zadań sprzedażowych; Wdrażanie nowych produktów i przeprowadzanie akcji sprzedażowych; Analizowanie rynku ubezpieczeniowego oraz monitoring działań konkurencji; Zapewnienie terminowego i jakościowego przygotowania dokumentacji...