Obecnie w związku z dalszym rozwojem firmy poszukujemy odpowiednich kandydatów na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Współudział w kreowaniu nowych programów i narzędzi dedykowanych dla niezależnych aptek,
- Udział w przygotowaniu wdrożeń programów i narzędzi,
- Bieżącą obsługę wdrażanych programów i narzędzi,
- Przygotowanie dokumentacji, analiz i prezentacji,
- Zapewnienie komunikacji do aptek i zespołu sprzedaży dotyczącej wdrażanych programów i narzędzi.
- Kilkuletniego doświadczenia w obszarze bezpośredniej sprzedaży, wsparcia sprzedaży i / lub marketingu,
- Doświadczenia w kreowaniu ofert kierowanych do punktów sprzedaży,
- Wykształcenia wyższego (mile widziane: zarządzanie i marketing, ekonomia),
- Wysokorozwiniętych umiejętności interpersonalnych,
- Umiejętności planowania i organizacji pracy,
- Elastyczności,
- Dobrej znajomości programów pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint),
- Mile widziane doświadczenie w branży farmaceutycznej na analogicznym stanowisku.
- Stabilne zatrudnienie w prestiżowej branży,
- Interesującą, pełną wyzwań pracę,
- Benefity pozapłacowe (karta sportowa, opieka medyczna).
Poznaj
Grupa Neuca
NEUCA to grupa powiązanych ze sobą kapitałowo firm, oferujących szereg usług i produktów na rynku zdrowia w Polsce. Główne obszary działalności to hurtowa sprzedaż farmaceutyków do aptek, nowoczesny serwis logistyczny, usługi marketingowe i reklamowe dla rynku farmaceutycznego, własne programy partnerskie dla aptek niezależnych, usługi IT dla aptek, jak również własne produkty farmaceutyczne. W ramach Grupy Kapitałowej funkcjonuje kilkanaście spółek zależnych, zatrudniających w sumie około 4,5 tysiąca pracowników. Siedzibą centrali firmy jest Toruń. W dwóch programach partnerskich dla aptek („Świat Zdrowia” i „Apteki Dobrych Cen”) uczestniczy ponad 2,8 tysiąca placówek. Grupa jest liderem hurtowej sprzedaży leków, z 30-proc. udziałem (dane na koniec 3 kw. 2011 roku.) Każdego dnia NEUCA dociera do 9 tysięcy aptek w Polsce. NEUCA powstała w 1990 roku jako TORFARM SA. W 2004 roku spółka zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Począwszy od 2005 roku firma stała się najbardziej aktywnym i skutecznym podmiotem w procesie konsolidacji polskiego rynku hurtu farmaceutycznego, osiągając w nim ponad 20-procentowy udział w ciągu zaledwie trzech lat. Dopełnieniem działań konsolidacyjnych było przyłączenie do Grupy w połowie 2009 roku firmy Prosper, co pozwoliło powiększyć udział w rynku o kolejne 10%.