- utrzymywanie ustalonych warunków współpracy z producentem w ramach serwisów,
- koordynację współpracy pomiędzy obszarami NEUCA uczestniczącymi w procesie obsługi serwisów,
- utrzymywanie określonych parametrów świadczonego serwisu – jakości, efektywności, rentowności usługi,
- bieżący monitoring procesów i zasobów obsługujących serwisy (standard realizacji, raportowanie, komunikacja, rozliczenia usług),
- opracowywanie raportów dotyczących świadczonych usług,
- inicjowanie, opiniowanie i rekomendowanie wprowadzania zmian w realizacji usługi,
- bieżącą komunikację z producentem w zakresie wykonywanych usług,
- nadzór nad dokumentacją, aktualizacja zapisów umów, tworzenie aneksów.
- masz doświadczenie w pracy, w obszarach: logistyki / transportu / zakupów,
- nie masz problemów z obsługą programów z pakietu MS Office (w szczególności Excel) oraz systemów wspierających procesy: SAP, Business Object,
- masz wysoko rozwinięte zdolności analityczne – potrafisz i lubisz pracować z liczbami,
- posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym (w mowie i piśmie),
- miałeś możliwość współpracowania z różnymi komórkami w organizacji,
- umiesz efektywnie organizować swoją pracę,
- dobrze radzisz sobie z pracą pod presją czasu i jesteś nastawiony na realizację celów,
- sytuacje trudne/problemowe nie są Ci straszne – motywują Cię do działania i poszukiwania rozwiązań,
- lubisz pracować w dynamicznym środowisku.
- pracował z nami na podstawie umowy o pracę,
- miał dużą samodzielność i odpowiedzialność w swojej pracy,
- mógł rozwijać się zawodowo i podnosić swoje kompetencje,
- miał pracę pełną wyzwań w profesjonalnym, zgranym zespole,
- szeroki pakiet benefitów pozapłacowych (kafeteria benefitowa - każda osoba indywidualnie wybiera z czego chciałaby skorzystać).
Grupa NEUCA to jedna z największych firm medycznych, rozwijająca się w kilku kluczowych obszarach rynku zdrowia. Daje to naszym pracownikom możliwość tworzenia innowacyjnych rozwiązań, poprawiających jakość życia pacjentów.
W całej Polsce jest nas
6 tysięcy.
1/3
leków obecnych w polskich aptekach przeszła przez hurtownie NEUCA
75%
z nas uważa, że w firmie istnieją możliwości zaangażowania się w zadania i projekty pozwalające rozwijać nowe umiejętności
Poznaj
Grupa Neuca
NEUCA to grupa powiązanych ze sobą kapitałowo firm, oferujących szereg usług i produktów na rynku zdrowia w Polsce. Główne obszary działalności to hurtowa sprzedaż farmaceutyków do aptek, nowoczesny serwis logistyczny, usługi marketingowe i reklamowe dla rynku farmaceutycznego, własne programy partnerskie dla aptek niezależnych, usługi IT dla aptek, jak również własne produkty farmaceutyczne. W ramach Grupy Kapitałowej funkcjonuje kilkanaście spółek zależnych, zatrudniających w sumie około 4,5 tysiąca pracowników. Siedzibą centrali firmy jest Toruń. W dwóch programach partnerskich dla aptek („Świat Zdrowia” i „Apteki Dobrych Cen”) uczestniczy ponad 2,8 tysiąca placówek. Grupa jest liderem hurtowej sprzedaży leków, z 30-proc. udziałem (dane na koniec 3 kw. 2011 roku.) Każdego dnia NEUCA dociera do 9 tysięcy aptek w Polsce. NEUCA powstała w 1990 roku jako TORFARM SA. W 2004 roku spółka zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Począwszy od 2005 roku firma stała się najbardziej aktywnym i skutecznym podmiotem w procesie konsolidacji polskiego rynku hurtu farmaceutycznego, osiągając w nim ponad 20-procentowy udział w ciągu zaledwie trzech lat. Dopełnieniem działań konsolidacyjnych było przyłączenie do Grupy w połowie 2009 roku firmy Prosper, co pozwoliło powiększyć udział w rynku o kolejne 10%.