Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Operacyjny / Kontroler Sklepu (Market) Warszawa
Specjalista ds. operacyjnych i koordynacji kluczowych projektów

Specjalista ds. operacyjnych i koordynacji kluczowych projektów

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Warszawa
praca stacjonarna
3294 dni temu

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są  zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową  z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.

 

Poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista* ds. operacyjnych i koordynacji kluczowych projektów
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: WZ/IPI/69/11/15

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • prowadzenie spraw związanych z koordynacją działań biura w zakresie nadzoru nad zawieraniem, aneksowaniem i rozwiązywaniem umów dotyczących obszarów pasażerskich,
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi jednostek terenowych dedykowanymi do obsługi umów z zakresu obszarów pasażerskich,
  • współpraca z PKP S.A. oraz z innymi zarządcami dworców w zakresie realizacji umów w obszarze infrastruktury pasażerskiej,
  • weryfikacja przygotowywanych przez właściwe merytorycznie komórki biura materiałów kierowanych do rozpatrzenia przez organa Spółki pod względem formalnym oraz zgodności z regulacjami wewnętrznymi Spółki,
  • uzgadnianie i przygotowywanie dla bieżących potrzeb biura projektów aktów wewnętrznych Spółki (uchwał, decyzji, regulacji wewnętrznych, wytycznych i instrukcji) w celu zoptymalizowania procesów w biurze oraz zapewnienia zgodności dokumentacji z regulacjami korporacji,
  • koordynacja i realizacja zadań operacyjnych biura oraz współpraca z komórkami i jednostkami organizacyjnymi Spółki w tym zakresie,
  • opracowywanie założeń budżetów z zakresu działalności biura oraz raportowanie i nadzór nad ich realizacją,
  • współpraca z zespołami związanymi z realizowanymi projektami wskazanymi przez przełożonych, w tym przygotowywanie analiz i innych materiałów w zakresie prowadzonych zagadnień.

Wymagane kwalifikacje:

  • wykształcenie wyższe na kierunkach: prawo, ekonomia, finanse, administracja,
  • doświadczenie zawodowe 4 lata, 
  • znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym,
  • znajomość MS Word oraz MS Power Point na poziomie zaawansowanym, MS Excel na poziomie średnio zaawansowanym, MS Access na poziomie podstawowym,
  • komunikatywność, orientacja na wyniki oraz umiejętność rozwiązywania problemów,
  • umiejętność zarządzania czasem, organizowania oraz elastycznego myślenia.

Oferujemy:

  • pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
 

Poznaj

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.