W związku z dynamicznym rozwojem Spółki poszukujemy doświadczonych kandydatów na stanowisko:
- Udział w kompleksowym przygotowaniu zagranicznych ofert przetargowych.
- Terminowe opracowywanie dokumentów ofertowych przy ścisłej współpracy z wewnętrznymi działami spółki – Dział HR, Dział Prawny, Dział Księgowości, Dział Kontrolingu, Baza Sprzętowa i inne.
- Współpracę z zagranicznymi partnerami biznesowymi.
- Wykonywanie bieżących tłumaczeń roboczych polsko-angielskich na potrzeby przygotowania ofert i prezentacji.
- Przygotowywanie niezbędnych raportów, zestawień i prezentacji PowerPoint związanych z działalnością Dywizji Zagranicznej.
- Bieżące prace administracyjne związane z funkcjonowaniem Dywizji Zagranicznej – obsługa korespondencji, organizacja i protokołowanie spotkań, opisywanie faktur.
- Wsparcie w przygotowaniu wyjazdu pracowników na kontrakty zagraniczne – organizacja zakwaterowania, koordynacja transportu sprzętu, procedowanie wymaganych zgłoszeń, kontakty z urzędami, itp.
- Monitorowanie rynku przetargów zagranicznych, zbieranie danych do analiz rynkowych
- Wyższe (budownictwo, ekonomia, administracja, handel, stosunki międzynarodowe, lingwistyka).
- Minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z ofertowaniem.
- Mile widziane doświadczenie w przygotowywaniu ofert przetargowych w oparciu o Prawo Zamówień Publicznych.
- Mile widziane zagraniczne doświadczenie zawodowe.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym.
- Obsługa programów MS Office w tym Word, Excel i Power Point
- Wysokie zdolności organizacyjne, duża samodzielność, dokładność i skrupulatność.
- Umiejętność analitycznego myślenia, kreatywność w rozwiązywaniu problemów i podejście biznesowe.
- Komunikatywność i umiejętność współpracy w międzynarodowym zespole o rozproszonej strukturze, np. poprzez Skype, email, telefon.
- Zdolność do pracy pod presją czasu.
- rynkowe wynagrodzenie
- prywatna opieka medyczna dla Ciebie i rodziny
- ubezpieczenie na życie
- szkolenia branżowe i współpraca z ekspertami
- atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. karta multisport, bilety do kina)
- przyjazna atmosfera w pracy
- bony podarunkowe
- pożyczka mieszkaniowa
Poznaj
Trakcja S.A.
Dlaczego warto?
Jako Trakcja S.A. jesteśmy jedną z największych spółek giełdowych działających w sektorze budownictwa infrastrukturalnego i energetyki. Powstaliśmy tuż po II Wojnie Światowej, aby odbudować zniszczoną infrastrukturę kolejową i tak oto działamy do dziś, zmieniając polską branżę budowlaną. Od lat przekraczamy granice, działając na Litwie, Łotwie i Ukrainie, a także w Niemczech i Szwecji. Zakres naszych prac nie ogranicza się do linii kolejowych, tramwajowych czy trolejbusowych – w dużej mierze specjalizujemy się w budowie dróg, mostów, obiektów inżynieryjnych i kubaturowych oraz w obszarze inżynierii środowiska. Jesteśmy żywo zaangażowani w branżę elektroenergetyczną - działamy jako wykonawca sieci dystrybucyjnych i przesyłowych oraz jako producent urządzeń na potrzeby układów zasilania linii kolejowych i tramwajowych. Co istotne - zapewniamy kompleksową realizację kontraktów, świadcząc również usługi projektowe.
Proces rekrutacji
- Krok Zapoznamy się z Twoim CV
- Krok Zadzwonimy
- Krok Spotkamy się
- Krok Damy znać, jak Ci poszło
- Krok Witamy na pokładzie!