PPL zajmuje się świadczeniem usług na rzecz pasażerów i linii lotniczych oraz m.in. budową i eksploatacją lotnisk oraz zarządza dwoma portami lotniczymi - w Warszawie i Zielonej Górze. Ma również udziały w 9 spółkach nadzorujących działanie lotnisk: w Krakowie, Szczecinie, Poznaniu, Gdańsku, Modlinie, Wrocławiu, Katowicach, Bydgoszczy i Rzeszowie. Ponadto PPL ma udziały w spółkach świadczących obsługę naziemną (handling), kontrolę bezpieczeństwa w portach lotniczych oraz wykonujących usługi pozalotnicze.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Ochrony Informacji w Systemach i Sieciach Teleinformatycznych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 173/17
- Współpraca z administratorami systemów komputerowych oraz sieci teleinformatycznej PPL w zakresie projektowania i rozbudowy infrastruktury, w celu uwzględnienia elementów wpływających na bezpieczeństwo informacji oraz przeprowadzanie przeglądów wdrożonych zabezpieczeń;
- Organizowanie i analiza wyników niezależnych audytów technicznych zabezpieczeń baz z danymi osobowymi, analizowanie skuteczności zabezpieczeń systemów informatycznych, w których przetwarzane są dane osobowe, w celu zapobieżenia nieuprawnionemu dostępowi do tych danych, ich zniszczeniu lub modyfikacji;
- Określanie metod ochrony danych podczas ich przesyłania za pomocą urządzeń teletransmisji danych oraz kontrola poziomów zabezpieczeń w zakresie ochrony antywirusowej systemów informatycznych PPL;
- Weryfikacja i kontrola stosowania procedur bezpieczeństwa informatycznego w zakresie zasobów systemów informatycznych PPL;
- Realizowanie funkcji kontroli informatycznej we wdrażanych systemach, przeprowadzanie kontroli dotyczących działań administratorów oraz przeprowadzanie okresowych przeglądów uprawnień użytkowników.
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Szeroki zakres świadczeń pozapłacowych;
- Przyjazną atmosferę pracy.
- Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe o kierunku prawo, ekonomia, teleinformatyka;
- Przy wykształceniu średnim wymagany 5 letni staż pracy, w tym 2 lata na stanowisku samodzielnym;
- Przy wykształceniu wyższym wymagany 3 letni staż pracy, w tym 2 lata na stanowisku samodzielnym;
- Poświadczenie bezpieczeństwa minimum do klauzuli „poufne”, preferowane zaświadczenie o przeszkoleniu jako administrator/inspektor bezpieczeństwa teleinformatycznego wydane przez służbę ochrony państwa;
- Znajomość systemów i sieci teleinformatycznych;
- Znajomość obsługi pakietu Ms Office;
- Wiedza fachowa, sprawność w działaniu, terminowość, rzetelność, dobra organizacja i planowanie pracy własnej.