Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. oceny ryzyka kredytowego/ finansowego i monitoringu należności
Praca Stała
Miejsce pracy: Biskupice Podgórne
Nr Ref.: OTC/018/RMB
Zadania:
- Przeprowadzanie analiz ryzyka finansowego klientów we współpracy z organizacją biznesową oraz przygotowywanie miesięcznych raportów dotyczących zarządzania ryzykiem kredytowym
- Przeprowadzanie regularnych kontroli sytuacji kredytowej z Klientami
- Zarządzanie procesem zaległych należności
- Inicjowanie zmian i ulepszeń w ramach procesu “Order to Cash” oraz zapewnienie zgodności działań w ramach tego procesu zgodnie z wytycznymi wewnętrznej kontroli jakości.
- Pro aktywna komunikacja we własnym obszarze odpowiedzialności oraz współpraca z działem księgowym i działem sprzedaży
- Wspieranie działu księgowości w alokowaniu płatności od klientów oraz w obsłudze kont rozliczeń z klientami
- Odpowiedzialność za wyniki pracy własnego zespołu, wraz z innymi członkami zespołu.
- Wykształcenie wyższe, preferowane wykształcenie w zakresie finansów lub księgowości
- Min. roczne doświadczenie w dziale księgowym/finansowym lub w organizacji zajmującej się usługami finansowymi
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i drugiego o języka obcego: rosyjskiego lub niemieckiego lub tureckiego
- Doświadczenie w przeprowadzaniu oceny analizy ryzyka finansowego klientów - umiejętność analizy sytuacji finansowej firmy z uwzględnieniem analizy bilansu i przepływów gotówki (cash flow)
- Doświadczenie w obsłudze Klienta
- Doświadczenie w zarządzaniu procesem należności
- Bardzo wysokie zdolności analityczne
- Dobra organizacja pracy własnej, ustalania priorytetów
- Gotowość do odbywania podróży służbowych
- Mile widziana znajomość systemu księgowego SAP oraz znajomość procedur ubezpieczania należności klientów (Trade Credit Insurance)
- Pracę w międzynarodowym środowisku wg najlepszych standardów
- Pakiet świadczeń pracowniczych (ubezpieczenie na życie, opieka medyczna, dofinansowana stołówka, dofinansowana karta multisport)
- Atrakcyjne wynagrodzenie i System premiowy