- opracowywanie zleceń produkcyjnych,
- dbanie o terminową realizację zleceń,
- sporządzanie niezbędnej dokumentacji (teczki zleceń, korekty dokumentów, faktury),
- dokonywanie zakupów surowców, materiałów i narzędzi u zatwierdzonych dostawców,
- przyjmowanie reklamacji, uwag i spostrzeżeń od klientów,
- wprowadzanie danych do systemu ERP,
- utrzymywanie kontaktu z klientami i udzielanie porad dotyczących realizacji zamówień.
- znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,
- mile widziane doświadczenie zawodowe związane z obsługą klienta, najchętniej zdobyte na podobnym stanowisku w przedsiębiorstwie z branży poligraficznej lub opakowaniowej,
- mile widziane wykształcenie poligraficzne,
- zorientowanie na klienta i umiejętność budowania relacji z klientem,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office,
- mile widziana umiejętność obsługi programu SAP.
- stabilne zatrudnienie (umowa o pracę),
- prywatna opieka medyczna,
- ubezpieczenie grupowe,
- karnet sportowy OK System,
- karta przedpłacona Flexi Pass (kino, teatr, sport),
- dopłata do wypoczynku – świadczenie finansowe,
- świadczenie finansowe z okazji świąt Bożego Narodzenia,
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i rozwoju w międzynarodowej organizacji,
- przyjazna atmosfera pracy.
Firma August Faller
Firma August Faller KG należy do europejskiej czołówki specjalistów w branży opakowań dla przemysłu farmaceutycznego. W czterech zakładach w Niemczech, jednym w Danii oraz jednym w Polsce 1000 pracowników wytwarza rocznie 1,6 miliarda zadrukowanych pudełek, 1,6 miliarda ulotek do opakowań, 900 milionów etykiet samoprzylepnych i produktów wieloczęściowych. Jako jedno z pierwszych przedsiębiorstw firma August Faller KG zawarła w swojej ofercie usługę opracowywania produktów uwzględniających indywidualne potrzeby Klientów. W ramach serwisu dla branży farmaceutycznej zapewnia swoim odbiorcom usługi logistyczne, konfekcjonowanie oraz dostarczanie systemów łańcuchów dostaw.