Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta – branża ubezpieczeniowa

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Podstawowe zadania: Obsługa infolinii telefonicznej przychodzącej w celu udzielania informacji o ofercie ubezpieczeniowej oraz promocji i sprzedaży produktów naszego partnera; Prowadzenie korespondencji pisemnej z Klientami w celu rozwiązania zgłaszanych przez nich problemów; Utrzymywanie...
  • Doradca ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 142 B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Twoje zadania: Rozwiązywanie problemów Klientów (technicznych i merytorycznych) Obsługa telefoniczna i mailowa (połączenia przychodzące) Budowanie relacji z Klientami i troska o ich satysfakcję; Rozwój dzięki szkoleniom i codziennym wyzwaniom; Jesteś idealnym Kandydatem jeśli: Jesteś...
  • Konsultant / Konsultantka ds. Telesprzedaży

    T-Mobile Polska S.A.   Warszawa, ul. Domaniewska 52    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 100 - 8 000 zł brutto/mies.
    16 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile; Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych; Odpowiedzialność za utrzymanie i rozwijanie bazy klientów; Pielęgnowanie posprzedażowych relacji z...
  • Specjalista ds. sprzedaży telefonicznej

    Premium Pro Group Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   4 700 - 6 500 zł brutto/mies.
    18 godz.
    Jeśli: jesteś otwarty na rozmowy telefoniczne na różne tematy, lubisz ludzi i kontakt z nimi, jesteś osoba wesoła i łatwo nawiązujesz kontakty; to zapraszam do aplikacji. Poszukujemy osób: punktualnych, rzetelnych, mających duża kulturę osobistą , które szukają stałej pracy....
  • Konsultant / Konsultantka Infolinii Sprzedażowej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szturmowa 2    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  pełny etat
    18 godz.
    Twoją rolą będzie: telefoniczna oraz mailowa sprzedaż produktów i usług Grupy LUX MED, dopasowanie oferty do potrzeb Klientów, budowanie trwałych relacji z Klientami. Oczekiwania wobec Ciebie: komunikatywna znajomość języka angielskiego, wykształcenie min. średnie, gotowość do pracy w...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Diabetyk24 Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca. Udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia. Rejestrowanie zgłoszeń i ich dalsze procesowanie w odpowiednich systemach lub przekazywanie ich do właściwych działów w...
  • Doradca Klienta w branży bankowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Na co dzień będziesz: odpowiedzialny za stały kontakt z klientami, utrzymywał i budował długotrwałe relacje z klientami, odpowiedzialny za umawianie spotkań w placówkach banku, przedstawiał odpowiednio dobrane pod klienta propozycję oraz oferty, doradzać swoim Klientom. Jeżeli zatem:...
  • Opiekun Klienta Biznesowego

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Twoje zadania: Utrzymanie portfolio powierzonych Klientów (w tym renegocjowanie istniejących umów) Realizacja planów sprzedaży poprzez telefoniczny kontakt z Klientami B2B; Przeprowadzanie kompleksowego doradztwa w zakresie doboru produktu; Tworzenie i rozwój długofalowych relacji biznesowych;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. angielskim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Poszukujemy Specjalistów i Specjalistek ds. Obsługi Klienta, którym bliska jest branża Hospitality, cenią kontakt z ludźmi i mają doświadczenie w pracy z platformami takimi jak Microsoft Office. Jest to stanowisko, które stanowi kluczowe znaczenie dla zapewnienia...
  • Specjalista ds. obsługi klienta 

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Telefoniczna i mailowa obsługa klientów (połączenia przychodzące) Informowanie o postępie realizacji umów; Utrzymywanie wysokich standardów obsługi; Budowanie trwałych, profesjonalnych relacji z klientami;
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. obsługi zgłoszeń klientów

Schindler Polska Spółka z o.o.
Warszawa, Postępu 12A
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
578 dni temu
Dołącz do zespołu Schindler Polska i wspólnie z nami rozwijaj krajobraz polskich miast. Nasze windy, schody i chodniki ruchome poprawiają jakość codziennego życia, ułatwiając przemieszczanie się. Zajmujemy się projektowaniem, instalowaniem, konserwowaniem i modernizacją miejskich systemów mobilności. Wszystkie te zadania wykonujemy z troską o najwyższy poziom bezpieczeństwa i komfortu pasażerów, korzystających z naszych urządzeń. Wywodzimy się ze Szwajcarii i mamy ponad 140 lat doświadczenia w transporcie bliskim. Wyróżnia nas nie tylko szwajcarski rodowód, ale też innowacyjność naszych rozwiązań oraz eksperci, którzy współtworzą nasz zespół.

W Polsce zatrudniamy już ponad pół tysiąca osób. Pracując w Schindler wywindujesz swoją wiedzę, umiejętności i zdobędziesz cenne doświadczenie w branży, która nigdy nie stoi w miejscu.
Specjalista ds. obsługi zgłoszeń klientów
Miejsce pracy: Warszawa, Postępu 12A
We Elevate... Your Responsibilities
  • Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących awarii urządzenia (telefon- 98%, e-mail)
  • Rejestrowanie, weryfikowanie i przekazywanie zgłoszeń do realizacji
  • Kontrola i zamykanie zrealizowanych zgłoszeń
  • Współpraca z zespołem realizacji usług cyfrowych
  • Wparcie Działu Serwisu poprzez:
    • Wprowadzanie harmonogramów pogotowia
    • Wprowadzanie danych dotyczących dostępności techników
    • Tworzenie raportów czasu pracy techników
    • Wprowadzanie i korygowanie danych dotyczących urządzeń i obiektów w związku z obsługą zgłoszeń
    • Programowanie modułów łączności (zakres podstawowy)
We Elevate... Your Best Self
  • Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z telefoniczną obsługą Klienta i z tzw. „trudnym Klientem”
  • Wysoka kultura osobista i pro-kliencka postawa (klient wewnętrzny i zewnętrzny)
  • Dyspozycyjność
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Chęć nauki
  • Samodzielność, odpowiedzialność i zaangażowanie w powierzone obowiązki, szukanie rozwiązań
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Znajomość SAP (mile widziana)
  • Znajomość j. angielskiego umożliwiająca komunikacje z klientem (mile widziana)
We Elevate... You
  • Zatrudnienie w formie umowy o pracę tymczasową w równoważnym czasie pracy z możliwością przedłużenia współpracy
  • Praca w stabilnej międzynarodowej organizacji
  • Praca zmianowa zgodnie z ustalonym grafikiem (poniedziałek - piątek 7-15, 9-17, 11-19, 19-7 oraz w weekendy 7-19, 19-7)
  • Praca w dynamicznym zespole
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Atrakcyjny pakiet benefitów i świadczeń socjalnych
Can You Elevate Us?
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta – branża ubezpieczeniowa

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Podstawowe zadania: Obsługa infolinii telefonicznej przychodzącej w celu udzielania informacji o ofercie ubezpieczeniowej oraz promocji i sprzedaży produktów naszego partnera; Prowadzenie korespondencji pisemnej z Klientami w celu rozwiązania zgłaszanych przez nich problemów; Utrzymywanie...
  • Doradca ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 142 B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Twoje zadania: Rozwiązywanie problemów Klientów (technicznych i merytorycznych) Obsługa telefoniczna i mailowa (połączenia przychodzące) Budowanie relacji z Klientami i troska o ich satysfakcję; Rozwój dzięki szkoleniom i codziennym wyzwaniom; Jesteś idealnym Kandydatem jeśli: Jesteś...
  • Konsultant / Konsultantka ds. Telesprzedaży

    T-Mobile Polska S.A.   Warszawa, ul. Domaniewska 52    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 100 - 8 000 zł brutto/mies.
    16 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile; Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych; Odpowiedzialność za utrzymanie i rozwijanie bazy klientów; Pielęgnowanie posprzedażowych relacji z...
  • Specjalista ds. sprzedaży telefonicznej

    Premium Pro Group Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   4 700 - 6 500 zł brutto/mies.
    18 godz.
    Jeśli: jesteś otwarty na rozmowy telefoniczne na różne tematy, lubisz ludzi i kontakt z nimi, jesteś osoba wesoła i łatwo nawiązujesz kontakty; to zapraszam do aplikacji. Poszukujemy osób: punktualnych, rzetelnych, mających duża kulturę osobistą , które szukają stałej pracy....
  • Konsultant / Konsultantka Infolinii Sprzedażowej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szturmowa 2    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  pełny etat
    18 godz.
    Twoją rolą będzie: telefoniczna oraz mailowa sprzedaż produktów i usług Grupy LUX MED, dopasowanie oferty do potrzeb Klientów, budowanie trwałych relacji z Klientami. Oczekiwania wobec Ciebie: komunikatywna znajomość języka angielskiego, wykształcenie min. średnie, gotowość do pracy w...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Diabetyk24 Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca. Udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia. Rejestrowanie zgłoszeń i ich dalsze procesowanie w odpowiednich systemach lub przekazywanie ich do właściwych działów w...
  • Doradca Klienta w branży bankowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Na co dzień będziesz: odpowiedzialny za stały kontakt z klientami, utrzymywał i budował długotrwałe relacje z klientami, odpowiedzialny za umawianie spotkań w placówkach banku, przedstawiał odpowiednio dobrane pod klienta propozycję oraz oferty, doradzać swoim Klientom. Jeżeli zatem:...
  • Opiekun Klienta Biznesowego

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Twoje zadania: Utrzymanie portfolio powierzonych Klientów (w tym renegocjowanie istniejących umów) Realizacja planów sprzedaży poprzez telefoniczny kontakt z Klientami B2B; Przeprowadzanie kompleksowego doradztwa w zakresie doboru produktu; Tworzenie i rozwój długofalowych relacji biznesowych;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. angielskim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Poszukujemy Specjalistów i Specjalistek ds. Obsługi Klienta, którym bliska jest branża Hospitality, cenią kontakt z ludźmi i mają doświadczenie w pracy z platformami takimi jak Microsoft Office. Jest to stanowisko, które stanowi kluczowe znaczenie dla zapewnienia...
  • Specjalista ds. obsługi klienta 

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Telefoniczna i mailowa obsługa klientów (połączenia przychodzące) Informowanie o postępie realizacji umów; Utrzymywanie wysokich standardów obsługi; Budowanie trwałych, profesjonalnych relacji z klientami;