Dołącz do zespołu Schindler Polska i wspólnie z nami rozwijaj krajobraz polskich miast. Nasze windy, schody i chodniki ruchome poprawiają jakość codziennego życia, ułatwiając przemieszczanie się. Zajmujemy się projektowaniem, instalowaniem, konserwowaniem i modernizacją miejskich systemów mobilności. Wszystkie te zadania wykonujemy z troską o najwyższy poziom bezpieczeństwa i komfortu pasażerów, korzystających z naszych urządzeń. Wywodzimy się ze Szwajcarii i mamy ponad 140 lat doświadczenia w transporcie bliskim. Wyróżnia nas nie tylko szwajcarski rodowód, ale też innowacyjność naszych rozwiązań oraz eksperci, którzy współtworzą nasz zespół.
W Polsce zatrudniamy już ponad pół tysiąca osób. Pracując w Schindler wywindujesz swoją wiedzę, umiejętności i zdobędziesz cenne doświadczenie w branży, która nigdy nie stoi w miejscu.
W Polsce zatrudniamy już ponad pół tysiąca osób. Pracując w Schindler wywindujesz swoją wiedzę, umiejętności i zdobędziesz cenne doświadczenie w branży, która nigdy nie stoi w miejscu.
Specjalista ds. Obsługi Zgłoszeń Klientów
Miejsce pracy: Warszawa, Postępu 12A
We Elevate... Your Responsibilities
- Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących awarii urządzenia (telefon- 98%, e-mail)
- Rejestrowanie, weryfikowanie i przekazywanie zgłoszeń do realizacji
- Kontrola i zamykanie zrealizowanych zgłoszeń
- Współpraca z zespołem realizacji usług cyfrowych
- Wparcie Działu Serwisu poprzez:
- Wprowadzanie harmonogramów pogotowia
- Wprowadzanie danych dotyczących dostępności techników
- Tworzenie raportów czasu pracy techników
- Wprowadzanie i korygowanie danych dotyczących urządzeń i obiektów w związku z obsługą zgłoszeń
- Programowanie modułów łączności (zakres podstawowy)
We Elevate... Your Best Self
- Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z telefoniczną obsługą Klienta i z tzw. „trudnym Klientem”
- Wysoka kultura osobista i pro-kliencka postawa (klient wewnętrzny i zewnętrzny)
- Dyspozycyjność
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Chęć nauki
- Samodzielność, odpowiedzialność i zaangażowanie w powierzone obowiązki, szukanie rozwiązań
- Umiejętność pracy w zespole
- Znajomość SAP (mile widziana)
- Znajomość j. angielskiego umożliwiająca komunikacje z klientem (mile widziana)
We Elevate... You
- Zatrudnienie w formie umowy o pracę tymczasową w równoważnym czasie pracy z możliwością przedłużenia współpracy
- Praca w stabilnej międzynarodowej organizacji
- Praca zmianowa zgodnie z ustalonym grafikiem (poniedziałek - piątek 7-15, 9-17, 11-19, 19-7 oraz w weekendy 7-19, 19-7)
- Praca w dynamicznym zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Atrakcyjny pakiet benefitów i świadczeń socjalnych
Can You Elevate Us?