ENEA Centrum Sp. z o.o., Referat ds. Obsługi Zarządu informuje,
że poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko:
umowa o pracę na zastępstwo
-
Wykształcenie wyższe, preferowane studia prawnicze lub administracyjne
-
Praktyczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (praca ma rzecz Biura Zarządu lub Biura Prawnego)
-
Doświadczenie w samodzielnym przygotowywaniu projektów uchwał organów Spółki, pełnomocnictw, zmian do umowy/statutu spółki, korespondencji z organami spółki, wewnętrznych aktów normatywnych
-
Znajomość zagadnień Kodeksu Spółek Handlowych i podstaw prawnych z zakresu funkcjonowania Spółek Kapitałowych
-
Obsługa komputera: pakiet MS Office, mile widziana znajomość programu prawnego typu LEX
-
Umiejętność organizacji pracy własnej, planowania i priorytetyzacji zadań
-
Umiejętność zarządzania czasem
-
Umiejętność pracy pod presją czasu
-
Skrupulatność
-
Rzetelność
-
Wysoka kultura osobista
-
Umiejętność pracy w zespole
-
Bieżąca i kompleksowa obsługa Zarządu, Rady Nadzorczej i Zgromadzenia Wspólników Spółki
-
Przygotowywanie projektów uchwał organów i projektów korespondencji
-
Protokołowanie posiedzeń Zarządów
-
Przekazywanie jednostkom i komórkom organizacyjnym decyzji Zarządu do wykonania oraz cykliczne przygotowywanie informacji dla Zarządu o wykonaniu decyzji Zarządu
-
Przygotowywanie opracowań zleconych Spółce przez organy oraz informacji
o bieżących wydarzeniach w Spółce -
Bieżąca współpraca z Departamentem Korporacyjnym oraz Komitetami działającymi w grupie ENEA
-
Opracowywanie projektów tekstów jednolitych Umowy Spółki
-
Opracowywanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych dot. Obszaru zadań Referatu ds. Obsługi Zarządu
-
Prowadzenie całokształtu spraw związanych z pełnomocnictwami i upoważnieniami