Ogłoszenie numer: 1160817, z dnia 2016-07-05
Organizacja Rapidstaff istnieje od 2013 roku.
Spółka Rapidstaff działa w Polsce od 2016 roku.
Specjalizujemy się w pośrednictwie pracy zdalnej dla kontrahentów reprezentujących kraje Beneluksu, Wielkiej Brytanii, Holandii, Hiszpanii i Niemiec.
Jesteśmy zarejestrowanym pośrednikiem pracy transgranicznej (numer inkorporacji: 10010757), rozpoznawanym przez rejestry CH,FSA,FCA, LSE.
Specjalista ds. Obsługi Zamówień
Miejsce pracy: pomorskie
Opis stanowiska
Praca zdalna (wykonywana z domu) w dziale obsługi zakupów brytyjskiego sklepu online działającego w sektorze corporate e-commerce.
Zadania:
- obsługa i procesowanie zakupów
- procesowanie zwrotów i reklamacji
- odpowiadanie na zapytania klientów
Wymagania
- minimum 18 lat dla wszystkich kandydatów
- znajomość pakietu MS Office
- mile widziana znajomość systemów CRM
- dobra organizacja
- odpowiedzialność
- samodzielność
- komunikatywność
- dyspozycyjność "od zaraz"
Oferujemy
- dochód: 2800zł netto/4 tygodnie
- 15 lub 30 godzinowy format pracy
- 12 tygodniowy kontrakt na okres próbny (kontrakt na 12 miesięcy po okresie próbnym)
- możliwość relokacji do Centrali w Wielkiej Brytanii po 6 miesiącach pracy (uwaga wówczas praca przestaje być wykonywana zdalnie)
- praca wykonywana całkowicie z domu
- elastyczny grafik
- deklaracje o zarobkach na żądanie
- wyjazdy szkoleniowe do Wielkiej Brytanii
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.