Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik wypożyczalni sprzętu budowlanego

    Ramirent S.A.   Grudziądz, ul. Paderewskiego 119    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Zakres obowiązków: Wydawanie i przyjmowanie maszyn i urządzeń budowlanych do/od klienta wraz ze sprawdzaniem ich stanu technicznego; Aktywna obsługa klienta na oddziale; Załadunki i rozładunki maszyn, a także dbałość o ich stan wizualny; Dbałość o prawidłowy obieg oraz wypełnianie dokumentacji;
  • Konsultant Wynajmu Sprzętu Budowlanego

    Ramirent S.A.   Grudziądz, ul. Paderewskiego 119    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zakres obowiązków: Wydawanie i przyjmowanie maszyn i urządzeń budowlanych; Sprawdzanie stanu technicznego; Obsługa klienta na oddziale; Załadunki i rozładunki maszyn; Dbałość o stan wizualny maszyn; Uzupełnianie dokumentacji;
  • Doradca Techniczno-Handlowy w Wypożyczalni Sprzętu Budowlanego

    Ramirent S.A.   Poznań, ul. Głogowska 267    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Rodzaj pracy: mobilna Obszar obsługi techniczno-handlowej: woj. wielkopolskie Zakres obowiązków: Realizacja celów sprzedażowych; Wynajem sprzętu budowlanego na powierzonym obszarze i koordynowanie procesu wynajmu (analiza potrzeb klientów, doradztwo techniczne, dostawa i odbiór maszyn do/od...
  • Asystent Kierownika - market budowlany

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Siemiatycze    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje główne zadania: Wspieranie procesów zamówień i zaopatrzenia, Współpraca z kierownictwem w zakresie administracji, Obsługa klientów i prace na sali sprzedaży.
  • Specjalista / Specjalistka ds. turystyki

    Luxury Travel factory sp z.o.o   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista senior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa Klienta obejmująca; obsługę systemów rezerwacji; szkolenia, wyjazdy na study tours, budowanie pozytywnych relacje z Klientami; przygotowywanie ofert dla Klientów indywidualnych/ grupowych oraz ich finalizacja; rozliczanie rezerwacji, obsługa posprzedażowa;
  • Asystent Kierownika - market budowlany

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Siemiatycze    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje główne zadania: współpraca z Kierownikiem/Zastępcą Kierownika w zakresie monitorowania obowiązujących standardów i poziomu realizacji planów sprzedażowych przez sklep; realizacja zadań związanych z zamówieniami i właściwym zatowarowaniem sklepu; wsparcie kadry zarządzającej w...
  • Asystent kierownika sklepu

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Adamów (pow. zamojski, gm. Adamów)    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoje główne zadania: współpraca z Kierownikiem/Zastępcą Kierownika w zakresie monitorowania obowiązujących standardów obsługi i jakości; zadania związane z realizacją planów sprzedażowych przez sklep; współpraca w zadaniach związanych z zamówieniami i właściwym zatowarowaniem...
  • Specjalista ds. Wynajmu Sprzętu Budowlanego

    Ramirent S.A.   Poznań, ul. Głogowska 267    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Rodzaj pracy: mobilna Obszar obsługi techniczno-handlowej: woj. wielkopolskie Zakres obowiązków: Realizacja celów sprzedażowych; Wynajem sprzętu budowlanego; Koordynowanie procesu wynajmu Przygotowywanie ofert wynajmu, negocjowanie i kontraktowanie warunków współpracy, prowadzenie rozmów...
  • Asystent kierownika sklepu

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Adamów (pow. zamojski, gm. Adamów)    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Obowiązki: Wspieranie Kierownika w monitorowaniu standardów obsługi i zatowarowania, Realizacja celów sprzedażowych sklepu, Koordynacja zamówień, Udział w inwentaryzacjach, Wsparcie zespołu sklepowego.
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Obsługi Wynajmu

Masterlease
Sopot
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
806 dni temu

Masterlease od kilku lat jest jednym z liderów rynku leasingu i wynajmu długoterminowego samochodów. Oferujemy nowoczesne produkty finansowe wraz z usługami dodatkowymi. Specjalizujemy się w finansowaniu samochodów do 3,5 t oraz w zarządzaniu flotą. Naszymi klientami są najlepsze firmy polskie oraz międzynarodowe koncerny dbające o jakość i osiągające sukcesy w biznesie. Dostarczanie samochodów klientom to nasz cel. Samochody to nasza pasja.

 

Obecnie poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:

Specjalista ds. Obsługi Wynajmu
Miejsce pracy: Sopot
Zakres czynności na stanowisku:
  • Przyjmowanie i obsługa zamówień najmu samochodów od klientów przekazanych drogą telefoniczną, e-mailową
  • Przygotowywanie i uzupełnianie dokumentacji związanej z wynajmem samochodu
  • Aktualizacja danych w systemie operacyjnym
  • Przekazywanie zamówień związanych z wydaniem i zwrotem samochodów do realizacji wewnątrz Grupy Masterlease
  • Prowadzenie uzgodnień w zakresie realizacji zamówień
  • Prowadzenie i kontrola dokumentacji związanej z zamówieniami
Nasze wymagania:
  • Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
  • Punktualność i dyspozycyjność
  • Inicjatywa i zaangażowanie w realizację codziennych obowiązków
  • Odpowiedzialność i samodzielność w realizacji zadań
  • Sumienność i wysoka kultura osobista
  • Chęć zdobywania wiedzy i nowych umiejętności
  • Pozytywna energia i nastawienie na współpracę
  • Dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, w szczególności Excel)
  • Gotowość do pracy zmianowej oraz weekendowej (7.00-15.00, 10.00-18:00, 15.00-23.00 oraz 23:00 – 07:00)
  • Znajomość języka angielskiego – min. poziom B1 (mile widziane)
Oferujemy:
  • Umowę o współpracę na atrakcyjnych warunkach
  • Pracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze
  • Częste spotkania integracyjne z zespołem
  • System świadczeń dodatkowych (dofinansowanie Pakiet Medyczny LuxMed, Karta Multisport, system kafeteryjny MyBenefit)
  • Liczne szkolenia, dostęp do platformy e-learningowej
  • Możliwość zdobywania wiedzy jak i również dzielenia się nią z resztą zespołu
  • Współpracę z liderem na rynku w sektorze CFM będącego częścią Grupy PKO Banku Polskiego
Klauzula informacyjna
Jeżeli chcesz aplikować na stanowisko podane w ogłoszeniu, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez spółkę Prime Car Management S.A., realizującą proces rekrutacji, z siedzibą w Gdańsku przy ul. Polanki 4 - jako Administratora moich danych osobowych - zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych złożonych przeze mnie w związku z ubieganiem się o zatrudnienie – na potrzeby toczącego się procesu rekrutacyjnego. Udzielenie zgody jest dobrowolne, jednak jest niezbędne w celu wzięcia udziału w rekrutacji. Zgoda może zostać w każdym czasie cofnięta przez wysłanie oświadczenia na adres e-mail odo@masterlease.pl lub na adres siedziby Administratora (ul. Polanki 4, 80-308 Gdańsk). Jestem świadomy, iż cofnięcie zgody uniemożliwi udział w procesie rekrutacji”.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez spółkę Prime Car Management S.A., Futura Leasing S.A., Masterlease Sp. z o.o., MasterRent24 Sp. z o.o., z siedzibą w Gdańsku przy ul. Polanki 4 - jako Administratora moich danych osobowych - zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych złożonych przeze mnie w związku z ubieganiem się o zatrudnienie – na potrzeby realizacji przyszłych procesów rekrutacji pracowników w okresie jednego roku od złożenia dokumentów aplikacyjnych. Udzielenie zgody jest dobrowolne, jednak jest niezbędne w celu wzięcia udziału w rekrutacji. Zgoda może zostać w każdym czasie cofnięta przez wysłanie oświadczenia na adres e-mail odo@maserlease.pl lub na adres siedziby Administratora (ul. Polanki 4, 80-308 Gdańsk). Jestem świadomy, iż cofnięcie zgody uniemożliwi udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych.

Klauzula informacyjna
Administratora Danych Osobowych (ADO)


Prime Car Management S.A. z siedzibą w Gdańsku (80-308) przy ul. Polanki 4 („Spółka”) informuje, że wobec pozyskania przez Spółkę Państwa danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej odpowiednio: „dane osobowe” oraz „RODO”), Spółka stała się i pozostaje administratorem tak pozyskanych danych osobowych. Spółka powołała inspektora ochrony danych osobowych, z którym możliwy jest kontakt pod poniższym adresem: Inspektor Ochrony Danych Osobowych, Prime Car Management S.A. ul. Polanki 4, 80-308 Gdańsk, adres e-mail: iodo@masterlease.pl.

Spółka może również pozyskiwać, uzupełniać, weryfikować lubi uaktualniać Państwa dane w oparciu o:
1. publicznie dostępne rejestry, biura informacji gospodarczej oraz kredytowej lub inne bazy, na wykorzystanie których przez Spółkę pozwalają przepisy obowiązującego prawa lub wyrażona przez Państwa zgoda,
2. informacje na Państwa temat, w tym dane osobowe, posiadane przez inne spółki Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego S.A.; podstawą wymiany danych w ramach tej Grupy może być Państwa zgoda, a w zakresie zarządzania ryzykiem, wymogi ustawowe lub uzasadnione interesy spółek objętych wymianą, w związku z obowiązującymi regulacjami prawa powszechnego.

Pozyskane dane osobowe przetwarzane są w sposób legalny, zaś podstawą prawną ich przetwarzania może lub mogą być:
1. zgoda – tj. dobrowolnie wyrażona przez Państwo zgoda na przetwarzanie danych, o której mowa w Art. 6 ust. 1 lit. a) RODO,
2. uzasadnione wymogi administratora – tj. konieczność realizacji prawnie uzasadnionych interesów Spółki, o której mowa w Art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

Bazując na powyższych legalnych podstawach przetwarzania danych, Spółka przetwarza lub może przetwarzać pozyskane od Państwa dane w następujących celach:
1. w celach wskazanych w zgodzie – na podstawie tej zgody – w takim przypadku mogą Państwo cofnąć zgodę w dowolnym momencie, co nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem; odmowa wyrażenia zgody lub jej wycofanie spowoduje, że Spółka nie będzie mogła przetwarzać Państwa danych w celach wskazanych w zgodzie,
2. w celu dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami - na podstawie uzasadnionych wymogów Administratora,
3. w celu obsługi zapytań skierowanych przy użyciu formularza kontaktowego lub innych dostępnych kanałów komunikacji – na podstawie wymogów przedkontraktowych lub kontraktowych lub na podstawie uzasadnionych wymogów Administratora, w zależności od przedmiotu zapytania,
4. w celach zapewnienia efektywności, legalności i bezpieczeństwa prowadzonej przez administratora działalności gospodarczej oraz przetwarzania danych osobowych, w niektórych przypadkach związanego z budowaniem i analizą Państwa profilu – na podstawie uzasadnionych wymogów administratora.

Okres przetwarzania pozyskanych danych osobowych związany jest ze wskazanymi powyżej celami ich przetwarzania. Wobec powyższego dane osobowe będą przetwarzane przez okres wynikający z następujących terminów:
1. W przypadku wyrażenia zgody na udział w danym procesie rekrutacyjnym – do czasu zakończenia danego procesu rekrutacyjnego,
2. w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych - przez okres 12 miesięcy,
3. w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie udzielonej zgody – do czasu cofnięcia zgody,
4. przez okres niezbędny do zabezpieczenia interesów prawnych Administratora w związku z roszczeniami mogącymi powstać ze stosunku prawnego łączącego Państwa z Administratorem.

Pozyskane od Państwa dane osobowe mogą być w ramach ich przetwarzania w celach wskazanych powyżej – ujawnione innym, niż Spółka podmiotom, tj.:
1. podmiotom z grupy kapitałowej PKO Bank Polski S.A., do której należy Spółka, których aktualny wykaz znajduje się na stronie www.pkobp.pl, w szczególności do PKO Leasing S.A. z siedzibą w Łodzi, przy al. Marszałka E. Śmigłego-Rydza 20 oraz PKO Bank Polski S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Puławskiej 15, w celach:
a) administrowania zasobami personalnymi oraz prowadzenia analiz i wdrażania rozwiązań procesowych istotnych dla optymalizacji działalności biznesowej grupy kapitałowej, na warunkach ustalonych w umowach zawartych pomiędzy podmiotami z grupy kapitałowej,
b) realizacji prawnie uzasadnionych interesów w ramach Grupy Kapitałowej PKO Bank Polski S.A., wynikających z uprawnień podmiotów z tej grupy do wymiany informacji służących zapobieganiu oszustwom lub polegających na efektywnym zarządzaniu ryzykiem i prowadzeniu sprawozdawczości finansowej w ramach grupy kapitałowej, w związku z obowiązującymi przepisami powszechnymi,
c) wskazanych w wyrażonych przez Państwa zgodach na przetwarzanie danych.
W wyniku udostępnienia przedmiotowych danych przez Spółkę, podmiot z grupy kapitałowej otrzymujący te dane stanie się z chwilą ich otrzymania niezależnym administratorem i będzie przetwarzał te dane w celach wskazanych w niniejszym punkcie. W odniesieniu do PKO Leasing S.A. oraz PKO Banku Polskiego S.A., zasady przetwarzania danych oraz Państwa uprawnienia wynikające z tego faktu, zostały opisane na stronie internetowej PKO Leasing S.A. oraz PKO Banku Polskiego S.A w zakładkach dedykowanych ochronie danych (RODO).
2. podmiotom świadczącym na rzecz Spółki usługi istotne do prowadzenia przez Spółkę działalności gospodarczej, np. dostawcom usług IT lub operacyjnych, audytorom, doradcom (w tym doradcom prawnym), a ponadto podmiotom, które są uprawnione do uzyskania informacji na podstawie przepisów prawa
3. podmiotom z Grupy Kapitałowej Masterlease , których aktualny wykaz znajduje się na stronie www.masterlease.pl/grupa, w celu prowadzenia analiz i wdrażania rozwiązań procesowych istotnych dla optymalizacji działalności biznesowej oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów w ramach wymiany informacji służących zapobieganiu oszustwom, efektywnym zarządzaniu ryzykiem oraz prowadzeniu sprawozdawczości finansowej oraz obsługi umowy. Przetwarzanie pozyskanych od Państwa danych przez Spółkę opiera się na zasadzie dobrowolności, jednakże odmowa podania danych może uniemożliwić podjęcie działań, o które Państwo wnioskują np. wzięcie udziału w procesie rekrutacyjnym.

W przypadkach i na zasadach określonych w przepisach o ochronie danych osobowych mają Państwo prawo do uzyskania dostępu do swoich danych, ich sprostowania lub usunięcia, ograniczenia przetwarzania swoich danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych opartego na postawie prawnej w postaci uzasadnionych wymogów administratora, a także przenoszenia danych osobowych. W przypadku, jeżeli nie zgadzają się Państwo z treścią decyzji podjętej w sposób zautomatyzowany, mają Państwo prawo do ponownego rozpatrzenia przedmiotu analizy, z uwzględnieniem dodatkowych, przedstawionych przez Państwa informacji oraz z udziałem merytorycznie właściwego przedstawiciela Spółki. Prawa te mogą Państwo zrealizować przesyłając stosowne żądanie listownie pod adres: ul. Polanki 4, 80- 308 Gdańsk lub e- mailem pod adres: odo@masterlease.pl. Niezależnie od powyższego przysługuje Państwu także prawo do złożenia skargi do właściwego organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych), wskazanego w aktualnie obowiązującej ustawie regulującej zasady ochrony danych osobowych.

Informujemy, że może także zaistnieć konieczność przekazania Państwa danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG), wobec potencjalnej możliwości prowadzenia tam działalności przez niektórych z naszych dostawców lub audytorów będących odbiorcami danych. W każdym takim wypadku, przed przekazaniem danych zadbamy jednak, aby w ramach zapewnienia bezpieczeństwa danych nasi dostawcy lub audytorzy dawali gwarancje wysokiego stopnia ochrony danych osobowych poprzez zobowiązanie tych podmiotów do stosowania standardowych klauzul umownych przyjętych przez Komisję Europejską oraz potwierdzenie występowania skutecznych mechanizmów egzekwowania ochrony danych, wymaganej przez prawo Unii Europejskiej. Mają Państwo prawo żądać od nas przekazania kopii odpowiednich zabezpieczeń (środków ochrony), jakie stosujemy w związku z przekazywaniem Państwa danych poza EOG, kierując swoje zapytanie na w/w adres Inspektora Ochrony Danych.
 

Podobne oferty

  • Pracownik wypożyczalni sprzętu budowlanego

    Ramirent S.A.   Grudziądz, ul. Paderewskiego 119    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Zakres obowiązków: Wydawanie i przyjmowanie maszyn i urządzeń budowlanych do/od klienta wraz ze sprawdzaniem ich stanu technicznego; Aktywna obsługa klienta na oddziale; Załadunki i rozładunki maszyn, a także dbałość o ich stan wizualny; Dbałość o prawidłowy obieg oraz wypełnianie dokumentacji;
  • Konsultant Wynajmu Sprzętu Budowlanego

    Ramirent S.A.   Grudziądz, ul. Paderewskiego 119    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zakres obowiązków: Wydawanie i przyjmowanie maszyn i urządzeń budowlanych; Sprawdzanie stanu technicznego; Obsługa klienta na oddziale; Załadunki i rozładunki maszyn; Dbałość o stan wizualny maszyn; Uzupełnianie dokumentacji;
  • Doradca Techniczno-Handlowy w Wypożyczalni Sprzętu Budowlanego

    Ramirent S.A.   Poznań, ul. Głogowska 267    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Rodzaj pracy: mobilna Obszar obsługi techniczno-handlowej: woj. wielkopolskie Zakres obowiązków: Realizacja celów sprzedażowych; Wynajem sprzętu budowlanego na powierzonym obszarze i koordynowanie procesu wynajmu (analiza potrzeb klientów, doradztwo techniczne, dostawa i odbiór maszyn do/od...
  • Asystent Kierownika - market budowlany

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Siemiatycze    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje główne zadania: Wspieranie procesów zamówień i zaopatrzenia, Współpraca z kierownictwem w zakresie administracji, Obsługa klientów i prace na sali sprzedaży.
  • Specjalista / Specjalistka ds. turystyki

    Luxury Travel factory sp z.o.o   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista senior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa Klienta obejmująca; obsługę systemów rezerwacji; szkolenia, wyjazdy na study tours, budowanie pozytywnych relacje z Klientami; przygotowywanie ofert dla Klientów indywidualnych/ grupowych oraz ich finalizacja; rozliczanie rezerwacji, obsługa posprzedażowa;
  • Asystent Kierownika - market budowlany

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Siemiatycze    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje główne zadania: współpraca z Kierownikiem/Zastępcą Kierownika w zakresie monitorowania obowiązujących standardów i poziomu realizacji planów sprzedażowych przez sklep; realizacja zadań związanych z zamówieniami i właściwym zatowarowaniem sklepu; wsparcie kadry zarządzającej w...
  • Asystent kierownika sklepu

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Adamów (pow. zamojski, gm. Adamów)    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoje główne zadania: współpraca z Kierownikiem/Zastępcą Kierownika w zakresie monitorowania obowiązujących standardów obsługi i jakości; zadania związane z realizacją planów sprzedażowych przez sklep; współpraca w zadaniach związanych z zamówieniami i właściwym zatowarowaniem...
  • Specjalista ds. Wynajmu Sprzętu Budowlanego

    Ramirent S.A.   Poznań, ul. Głogowska 267    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Rodzaj pracy: mobilna Obszar obsługi techniczno-handlowej: woj. wielkopolskie Zakres obowiązków: Realizacja celów sprzedażowych; Wynajem sprzętu budowlanego; Koordynowanie procesu wynajmu Przygotowywanie ofert wynajmu, negocjowanie i kontraktowanie warunków współpracy, prowadzenie rozmów...
  • Asystent kierownika sklepu

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Adamów (pow. zamojski, gm. Adamów)    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Obowiązki: Wspieranie Kierownika w monitorowaniu standardów obsługi i zatowarowania, Realizacja celów sprzedażowych sklepu, Koordynacja zamówień, Udział w inwentaryzacjach, Wsparcie zespołu sklepowego.