Obecnie do Biura Obsługi Klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- odbieranie przychodzących połączeń telefonicznych i przyjmowanie zgłoszeń od Klientów,
- zbieranie oraz weryfikację informacji na temat zgłoszeń,
- podejmowanie decyzji reklamacyjnych zgodnie z obowiązującymi procedurami,
- rejestrowanie przebiegu spraw i podjętych działań/decyzji,
- współpracę z innymi komórkami w organizacji w ramach wyjaśniania reklamacji/ rozwiązania problemu Klienta,
- wystawianie korekt i not korygujących.
- komunikatywności,
- odporności na stres,
- wysokiej kultury osobistej,
- umiejętności i gotowości poszukiwania informacji i rozwiązań,
- zdolności do szybkiego uczenia się,
- dokładności,
- sprawnej obsługi MS Office, mile widziana znajomość SAP.
- stabilne zatrudnienie,
- odpowiedzialne stanowisko,
- szkolenia podnoszące kwalifikacje.
Poznaj
Grupa Neuca
Grupa NEUCA jest kompleksowym partnerem na rynku ochrony zdrowia, tworząc nową jakość usług we wszystkich jego obszarach.
Działa na rynku od ponad 30 lat, łącząc potrzeby farmaceutów, pacjentów i producentów.
Grupa NEUCA wspiera niezależne apteki, jest liderem w dostarczaniu farmaceutyków, rozwijając jednocześnie sieć centrów medycznych Świat Zdrowia oraz ośrodki Badań Klinicznych.
Centra Medyczne Świat Zdrowia to rozwijająca się sieć placówek medycznych.
Świat Zdrowia to miejsca, w których pacjenci mogą korzystać z POZ, AOS, telekonsultacji i pakietów badań.
Jest częścią Grupy NEUCA, ompleksowego partnera na rynku ochrony zdrowia.
Mamy już blisko 90 Centrów Medycznych w całej Polsce, w których zatrudniamy ponad 1500 osób w ramach Personelu Medycznego.