Obecnie do Biura Obsługi Klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- odbieranie przychodzących połączeń telefonicznych i przyjmowanie zgłoszeń od Klientów,
- zbieranie oraz weryfikację informacji na temat zgłoszeń,
- podejmowanie decyzji reklamacyjnych zgodnie z obowiązującymi procedurami,
- rejestrowanie przebiegu spraw i podjętych działań/decyzji,
- współpracę z innymi komórkami w organizacji w ramach wyjaśniania reklamacji/ rozwiązania problemu Klienta,
- wystawianie korekt i not korygujących.
- komunikatywności,
- odporności na stres,
- wysokiej kultury osobistej,
- umiejętności i gotowości poszukiwania informacji i rozwiązań,
- zdolności do szybkiego uczenia się,
- dokładności,
- sprawnej obsługi MS Office, mile widziana znajomość SAP.
- stabilne zatrudnienie,
- odpowiedzialne stanowisko,
- szkolenia podnoszące kwalifikacje.
Poznaj
Grupa Neuca
NEUCA to grupa powiązanych ze sobą kapitałowo firm, oferujących szereg usług i produktów na rynku zdrowia w Polsce. Główne obszary działalności to hurtowa sprzedaż farmaceutyków do aptek, nowoczesny serwis logistyczny, usługi marketingowe i reklamowe dla rynku farmaceutycznego, własne programy partnerskie dla aptek niezależnych, usługi IT dla aptek, jak również własne produkty farmaceutyczne. W ramach Grupy Kapitałowej funkcjonuje kilkanaście spółek zależnych, zatrudniających w sumie około 4,5 tysiąca pracowników. Siedzibą centrali firmy jest Toruń. W dwóch programach partnerskich dla aptek („Świat Zdrowia” i „Apteki Dobrych Cen”) uczestniczy ponad 2,8 tysiąca placówek. Grupa jest liderem hurtowej sprzedaży leków, z 30-proc. udziałem (dane na koniec 3 kw. 2011 roku.) Każdego dnia NEUCA dociera do 9 tysięcy aptek w Polsce. NEUCA powstała w 1990 roku jako TORFARM SA. W 2004 roku spółka zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Począwszy od 2005 roku firma stała się najbardziej aktywnym i skutecznym podmiotem w procesie konsolidacji polskiego rynku hurtu farmaceutycznego, osiągając w nim ponad 20-procentowy udział w ciągu zaledwie trzech lat. Dopełnieniem działań konsolidacyjnych było przyłączenie do Grupy w połowie 2009 roku firmy Prosper, co pozwoliło powiększyć udział w rynku o kolejne 10%.