Specjalista ds. Obsługi Technicznej
Wrocław
Zakres zadań:
- Koordynacja pracy wszystkich podmiotów współpracujących ze WM (firmy sprzątające, konserwacyjne, remontowe etc),
- Zgłaszanie usterek gwarancyjnych oraz prowadzenie rejestru usterek deweloperskich,
- Aktualizacja danych w systemach informatycznych,
- Nadzór nad realizacją zgłoszeń od właścicieli lokali (awarie, usterki etc),
- Nadzór nad terminowym dokonywaniem odczytów na nieruchomościach,
- Nadzór nad wpisami w KOB oraz kontrola wykonania zaleceń pokontrolnych,
- Współudział w tworzeniu planów gospodarczych / weryfikacja faktur pod kątem zgodności z zapisami umów, dekretowanie faktur,
- Kontrole okresowe nieruchomości (dokumentowanie w DOM 5).
Oczekujemy:
- wykształcenia min. średniego
- min. rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku
- miłego usposobienia, wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych
- bardzo dobrej znajomości obsługi pakietu (MS Office)
- samodzielności i inicjatywy przy rozwiązywaniu problemów
Oferujemy:
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- możliwość rozwoju zawodowego
- pakiet prywatnej opieki medycznej