Specjalista ds. Obsługi Technicznej Wspólnot Mieszkaniowych
Warszawa
Zakres zadań:
- koordynacja pracy wszystkich podmiotów współpracujących ze WM (firmy sprzątające, konserwacyjne, remontowe etc)
- zgłaszanie usterek gwarancyjnych oraz prowadzenie rejestru usterek deweloperskich
- aktualizacja danych w systemach informatycznych
- nadzór nad realizacją zgłoszeń od właścicieli lokali (awarie, usterki etc)
- nadzór nad terminowym dokonywaniem odczytów na nieruchomościach
- nadzór nad wpisami w KOB oraz kontrola wykonania zaleceń pokontrolnych
- współudział w tworzeniu planów gospodarczych / weryfikacja faktur pod kątem zgodności z zapisami umów, dekretowanie faktur
- przygotowywanie protokołów przejęcia/przekazania nieruchomości oraz bierze udział w przekazaniu
- reprezentowanie Wspólnot przed instytucjami i organami zewnętrznymi w sprawach związanych z zarządzaniem nieruchomością wspólną
- dyżury i/lub kontrole okresowe nieruchomości (dokumentowanie w DOM 5) oraz zbieranie głosów pod uchwałami w trybie indywidualnym
Oczekujemy:
- wykształcenia min. średniego
- min. rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku
- miłego usposobienia, wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych
- bardzo dobrej znajomości obsługi pakietu (MS Office)
- samodzielności i inicjatywy przy rozwiązywaniu problemów
Oferujemy:
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- możliwość rozwoju zawodowego
- pakiet prywatnej opieki medycznej