Polskie spółki SIGNAL IDUNA należą do niemieckiej Grupy SIGNAL IDUNA, która jest jedną z największych firm ubezpieczeniowych na rynku niemieckim i od ponad 100 lat dba o bezpieczeństwo milionów osób w Niemczech, Polsce, Rumunii, Szwajcarii oraz na Węgrzech.
Specjalista ds. Obsługi Szkód
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: SIP/01/06/2020
JEŚLI:
- posiadasz min. 2 lata doświadczenia w pełnej likwidacji szkód osobowych z ubezpieczeń NNW,
- praktyczna znajomość regulacji prawnych w zakresie likwidacji szkód,
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: medycyna, ubezpieczenia),
- dobra znajomość MS Office,
- umiejętność identyfikacji wyłudzeń odszkodowania,
- pro aktywność w proponowaniu usprawnień, rozwiązań i optymalizacji procesów,
- terminowość i wysoka jakość wykonywanych zadań, dokładności i dbałości o szczegóły,
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
- zdolności analityczne, umiejętność pracy z danym,
- bardzo dobra organizacja własnej pracy.
Dodatkowo mile widziane:
- znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym,
- doświadczenie pracy projektowej w obszarze usprawniania procesów likwidacji szkód,
- doświadczenie w obsłudze procesów likwidacji roszczeń z ubezpieczeń na życie/ obsługi szkód OC,
- wykształcenie medyczne,
to właśnie CIEBIE szukamy!
TWOJE ZADANIA:
- prowadzenie w pełnym zakresie procesu likwidacji szkód w ramach zawartych umów ubezpieczenia NNW,
- ustalanie zasadności roszczeń i zakresu odpowiedzialności: gromadzenie i analiza informacji o szkodzie,
- terminowość wydawanych decyzji i pism wychodzących do klientów,
- opiniowanie dokumentacji medycznej / współpraca z lekarzem orzecznikiem oraz zew. podmiotami, kierowanie do opinii medycznych (naocznych i zaocznych),
- zastosowanie wewnętrznych regulacji, uwarunkowań prawnych i orzecznictwa sądowego z zakresu ubezpieczeń i odszkodowań w przedstawianych opiniach i podejmowanych decyzjach,
- współdziałanie z organami policji, prokuratury, placówkami medycznymi itp. w zakresie niezbędnym dla potrzeb obsługi szkód,
- formułowanie decyzji w sprawie szkody wraz ze szczegółowym ich uzasadnieniem,
- akceptacja wypłat świadczeń zgodnie z wew. procedurami,
- rozpatrywanie reklamacji, przygotowywanie odpowiedzi merytorycznych,
- wnioskowanie dotyczące usprawnień w zakresie obsługi szkodowej,
- podejmowanie decyzji w zakresie kompetencji z uwzględnieniem ekonomicznych aspektów dotyczących kosztów bezpośredniej obsługi szkód.
OFERUJEMY:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony (2 lata) z możliwością przedłużenia,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- samodzielne i odpowiedzialne stanowisko pracy zapewniające rozwój zawodowy,
- ubezpieczenie zdrowotne, ubezpieczenie grupowe na życie,
- pracę w siedzibie Spółki w centrum Warszawy przy stacji linii metra M2.