- Stały kontakt z klientem biznesowym w języku angielskim
- Wspieranie pracowników i użytkowników w pracy z różnymi rodzajami narzędzi m.in.:baza do zarządzania połączeniami, danymi, zarządzania procesami.
- Rozwiązywanie problemów i usprawnianie pracy pracowników za pomocą narzędzi, zajmowanie się wydajnością pracowników
- Organizacja pracy: onboarding/offboarding (zarządzanie dostępem pracowników do narzędzi i licencji)
- Raportowanie do program managera
- Dbanie o wysoką jakość usług
- Znajomość języka polskiego w stopniu biegłym (C1) oraz języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B2)
- Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
- Zaintresowanie obszarem IT/administracji sieci/help desk na podstawowym poziomie – mile widziane
- Praca na podobnym stanowisku – mile widziana
- Komunikatywność i nastawienia na pracę z ludźmi
- Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta
- Stabilne zatrudnienie - umowę o pracę na pełny etat już od pierwszego dnia współpracy
- Dogodny dla Ciebie grafik godzin pracy (pracujemy w systemie zmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16)
- Bogaty pakiet benefitów (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)
- Szkolenie przygotowujące do pracy
- Wiele wyzwań i ambitnych zadań
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.