Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 20 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Aktualnie dla naszego klienta – wiodącej międzynarodowej firmy oferującej studia przez Internet – poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Studenta (w języku angielskim)
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref.: OS/05/17
Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy:
- Prowadzenie rozmów telefonicznych w języku angielskim z kandydatami na studia;
- Dostarczanie informacji o możliwych kierunkach kształcenia, przedstawienie oferty;
- Prowadzenie dokumentacji osób ubiegających się o rozpoczęcie studiów;
- Dbałość o kompletność oraz aktualność baz danych klientów;
- Dbanie o wysoką jakość obsługi klienta.
Od kandydatów oczekujemy:
- Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie oraz w piśmie;
- Doświadczenia w obsłudze klienta;
- Umiejętności odnalezienia się w międzynarodowym środowisku;
- Entuzjazmu i zaangażowania w budowaniu relacji z klientem oraz zespołem;
- Pewności siebie oraz konsekwencji w działaniu;
- Komunikatywności oraz dobrej dykcji.
Nasz klient oferuje:
- Stabilną pracę w firmie o wieloletnim doświadczeniu na rynku;
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (umowa na czas nieokreślony po niespełna 2 latach pracy);
- Pracę od poniedziałku do piątku a także możliwość pracy w trybie home office;
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych: dopłata za dojazdy do pracy, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie oraz karta multisport;
- Pracę w dynamicznym i międzynarodowym środowisku a także w zgranym zespole.